Kaldırıp attığım, her yeni gün, Geceme bir gelişin var,sorgusuzca. Sanki, hiç üzmemişsin gibi beni. Tüm perdeleri çekiyorum, Söndürüyorum ışıklar bir, bir... Bakıyorum hâlâ, benlesin, Dalga geçer gibi... Ve, Gülümsüyorsun,üstelik, Gözlerin, ışıl ışıl,sıcacık. Ben de fırtınalar kopartan sessizliğin, Sen de, su gibi, duru berrak. Umursuzca dudak büküşün, Çıldırtıyor öfkeden... Üstelik,konuşmuyorsun, Ben, tüm acılarımı, özlemlerimi, Haykırırken yüzüne... Sakin kalmayı nasıl başarıyorsun, Bilmiyorum... Ben böylesi dağılmışken. Gün ışıkları, usulca sızarken odama, Gelişin gibi, gidişinde FÜTURSUZCA...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAYAL DEDİĞİNDE SEN! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAYAL DEDİĞİNDE SEN! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Füsun Hanım sizin şiiriniz olduğunun farkında değildim, pardon. E yine içtenliğiniz etkilemiş bak ;) kendinize ve güzel ruhunuza iyi bakmanız dileklerimle bayramınız kutlu ola...
Aslında giden çekip gider .değerli arkadaşım ama okadar acıtır ki içini insanın,hayali bile dolsa odana gidişi gerçekmiş gibi fütursuz ve acımasızdır nedense.Ses oldun sayfamda yürek oldun gene sevgilerim o güzel yüreğine...
Hangi çekip giden hakeder ki bişeyleri...baksana! sevgili arkadaşım hayali bile öfkelendirmiş yazanı artık...Yürek sesime kulak veren sen i çok seviyor gözlerinden öpüyorum saygılarımla...
gelişinde mutluluğu hayal edilemeyecek şekilde bize sunup giderken içimizi burukluğa hapseden duygular sizden uzakta olsun. çok güzeldi mısraların vefalılığa karşı vefasızlığı damarlarımıza şırınga eden duşuncelere ses oluşunuz duygu oluşunuz sanki bütün sevgilerin bir hüznüne mısraladınız aşkları. gidenlerin bıraktığı yıkık virane harabe gönüllere ses veren şiirini kutlar yüreğin sağlıkta kalsın daim derim. sevgiler saygılar dost şaire.
Haklısınız,gidenlerin viraneye çevirdiği gönüller hayal bile olsa geldikleri istemiyor artık.O kadar ki hayalinde bile çıkp gidişinin acımasızlığı ve umursuzluğundan yakınıyor..Çok teşekkür eder sevgilerimi sunarım beni dost kabul eden yüreğinize....
CANIM ARKADASIM YINE HARIKA BIR SIIR VE ANLATIM.YINE GECENIN CAN YAKICI SESSIZLIGI VE FUTURSUZCA GIDEN BIR ARDINA BAKMAYAN BIR YUREK.GECELERE DAMGASINI VURMUS SESSIZ GELIP KENDINCE DOLASIYOR ODADA GIDIYOR KENDINCE .AMA SEVEN YUREGIN CANINI ACITARAK .GIDISLERIYLE.YUREK DAGLAYARAK.DAGILMIS VE TARUMAR OLMUS BIR YUREK.UMARSIZCA GIDEN BIR BASKA YUREK VE SEVEN YUREGIN DERINLIKLERINDE YERINI ALAMAMIS.HAK ETMEMIS ORDA KALMAYI BENCE CUNKU SEVDIGINE DEGER VERMEYEN BIR YUREGIN HAK ETMEDIGI SEVGIYI BULMASI ZOR OLUR.TEK TARAFLI SEVGI HEP CAN YAKIYOR ISTE .UMARSIZCA GIDEN DE SUSKUN ,NEDENSIZ VE SEBEPSIZ GIDISLERDE GIZ .CAN ACITMAKTAN BASKA BIR DERDI YOK SANIRIM. AMA DILERIM KI BU CAN YAKISLAR BITAR ARTIK SEVEN YUREGINIZ HIC SOLMASIN VE GECELERE UMARISIZ SESSIZ KALISLARA DALMASIN.YALNIZLIKLARA DEMIR ATMASIN.SEVGINIZ GERI DONUSE DAIM OLSUN VE BIRLIKTELIKLERE VARSIN.TANRIM BU GECE DUALARI KABUL EDECEKTIR.SEVENLERI BIRLESTIRECEKTIR.SEVGILER GONDERDIM UZAKLARDAN .KUCAK DOLSUSU.YUREGIN ACI HUZUN YASAMASIN DILERIM.SAGLIK VE MUTLULUKLA ASKLA KAL.HERSEY GONLUNCE OLSUN.TAM PUAN COK GUZELDI.
( yasaklıyım sana ) tarafından 9/6/2010 6:36:02 AM zamanında düzenlenmiştir.
( yasaklıyım sana ) tarafından 9/6/2010 6:38:42 AM zamanında düzenlenmiştir.
Sayın Füsun DALLI Hanımefendinin, "GECE! BİR MAHKÛMUN VAR" başlıklı şiirini, geceye olan tutkunluğumuz ve mahkûmluğumuz güzelliği içinde satır-satır ve yürek dolusunca terennüm ederken, gelen iletilere bakınmak zorunda kaldım...
O güzel şiirin tad ve hazzı yüreğimde gezinirken, "HAYAL DEDİĞİNDE SEN!" başlıklı şiirinin yayınlandığını gördüm... Doğrusu, böyle bir üste çakışmanın güzelliği içinde, bu kez yeni şiirinden nağmelerle gecemizin mahkûmiyetini aydınlığa çevirecek bir taçlandırmayı ümit ederek, bu dizelere yönelmiş oldum.
Sayın Füsun Dalli'nin, kendine özgü ama mükemmellik kokan bir kelemi ve duygu seli var. Kalemini sıkmıyor ve sıkmadığı gibi de, yüreğinin sesine kulak vermesini emrediyor.
Şiirlerinin güzelliği bundandır, okunur ve sevilir olması da, bu güzelliğin yansımasındandır.
Şiir içeriği çok güzel... Bir doluluk mevcut... Dolayısıyla zevkle ve haz alınarak okunuyor. Noktalama işaretlerini de yerli yerinde kullanma gayretiyle, okuru birşeyler karşısında zorlamayla yüz yüze bırakmıyor. Dolayısyla, şiirden kaçış yerine, şiire davet de oluşturulmuş.
Yüreğinize ve kaleminize sağlık. Başarılarınızın devamını diliyorum.
İyi dileklerinize teşekkür ediyorum. Beni yüreklendiren varlığınızı seviyorum. her kelimenizin başımın üzerinde yeri var.Saygı benden size sevgilerimse o güzel yüreğinize...