Kaplıcadan çıkmıştım belki de hararetten Tavlada yenerim de kurtulurum Afet’ten Dedim ama olmadı umudum gitti boşa Yenilgiler peş peşe geldiler koşa koşa.
Şiir yazdıracaktım “Bu el öpülür” diye Bana yollayacaktı tavla sonu hediye. Tanımak gerekirmiş bilemedim rakibi Oyunun en sonunda ablam oldu galibi.
Dondurmaya fit olur şiir istemez sandım Sürekli hatırlattı bıktım ondan usandım. Emek verdim bir anda karizmayı çizdirdim Ben gele attım ona kapıları dizdirdim.
Elin öpülür ablam kabul ettim yenildim Sen büyük ustaymışsın anladım bunu bildim. Bir sonraki buluşma İzmir, Muğla veya Kars Rövanşında mutlaka edeceğim seni mars.
Uzatma artık yeter tüm dünyayı satarım Bak kafamı kızdırma siteden de atarım. Bekliyorum diyerek mesajlar ekliyorsun Yazdık işte yetmez mi daha ne bekliyorsun?
Ansızın adına: Afet Kırat
Şair yalnız kendi duygu ve düşüncelerini yazmamalıdır, empati de yapmalıdır. Ben de Ansızın olsam Afet Kırat’a ne yazardım dedim ve bu dizeleri yazdım.
Tabi ki bu işin şakası, Ansızın değer verdiğim, sitemiz için özveriyle çalışan başarılı bir gencimizdir, kendisine çalışmalarında başarılar diliyorum...
Ansızın adına cevap -1:)))))))
Zaten asabım bozuk aklımda gündüzgece Hiç bekleme şiiri yazamam hem de hece....
Ansızın adına cevap -2:)))))))
Böceği kurdelayı çok beklersin takarım Senden kurtulmak için siteyi de yakarım...
Ansızın adına cevap -3:)))))))
O güne gitmek için saati geri kurun Yok mu sitede kimse şu kadını susturun...
Ansızın adına cevap -4:)))))))
Açlıktan ölüyorum oruç başıma vurdu Unuttu sanıyordum kadın durdu kudurdu...
AFET’TEN ANSIZIN’A
Habib’in gazabından Afet düşmeden faka Yeter artık diyelim uzamasın bu şaka.
Kasap sevdiği postu yerden yere çalarmış Doğal Afet demişsin severse parçalarmış....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ANSIZIN’IN ADINA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ANSIZIN’IN ADINA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bence de bu şiir deprem yaratmış :) Ben her zaman hoş görü derim ve bu hoş görü her iki dost tarafın dan sağlanmış ve uygulanmış... Her iki dostu canı gönül den kutluyorum.....
Hocam bu ne güzellik yahu... Nef'i neymiş şimdi anladım. Tek hakaret yok ve POst yerden yere serilmiş :))) Ama Ansızın'da da yürek mangal maşaALLAH. Dayanıyor demek ki.
Vallahi ne desem bilmem ki; şiirin sanki sanat yönü ortaya çıkmış... İçerikse tam 12'den, maksat hasıl olmuşa benziyor.
İşte şiir, işte şair;
Ben de diyorum ki:
Bakın nasıl da konuşturmuş; yüreğini, kalemini, hünerini, Şair böyledir işte, kimse söndüremez onun gönül fenerini. ----------------------- Tebrik ve takdir ediyorum Afet Abla... Ha... yazana değil, yazdırana bak" da derler değil mi sahi bir de böyle durumlarda... :)) (Bizi ise unuttunuz artık...)
Harika bir şiir olmuş Sayın KIRAT ve Sayın ansızın'ın tavlada sanırım tüm havası sönmüştür))))))))))))) Şaka bi yana gerçekten çok beğendim her iki şiir dostunu yürekten kutlarım selam ve saygımla.
yüreğinize sağlık kutlarım kaleminizi. yenilen pehlivan güreşe doymaz derler. bir sonraki buluşmada da yenilebilirsin izmir de muğlada yada kars ta. sevgimle...
vallahi abla geçen ki senin şiirin ardından tamam yazıyorum toynak dedi başlığı atmıştı şahidim...
DOĞAL AFET.)))
ama sanırım hala o başlıkla duruyordur...gelişme yok... ehh hak etti ama değil mi... bundan sonra nereye giderse gitsin seni yenmesi zor marsta da yenilir karsta da...sevgiler saygılar
KALEMİNİZDEN ÇOK GÜZEL VE AKICI BİR ŞİİR OKUDUM… ŞİİR YAZAN YÜREĞİNİZE SAĞLIK… KALEMİNİZ DAİM, İLHAMINIZ BOL OLSUN… ŞİİR GÖNLÜNÜZDEN EKSİK OLMASIN...SELAM VE DUA. SAYGILARIMLA.
Habib'le tavla oynamadım ama Afet hanım Ansızını tavlada ancak empatiyle yenebileceğini anlamış demekki Yürek büyük kalem güçlü olunca güzel şiirler çıkıyor böyle Selam ve sevgiler Samsun'dan
ABLANIZI TEBRİK EDİYORUM. SİZİN GİBİ BİR USTAYI YENDİĞİ İÇİN. ŞİİRİNİZİ ÇOK GÜZEL İŞLEMİŞSİNİZ. YENİLGİNİN ACISI EDEBİYATLA HAFİFLEMİŞ. TEBRİKLER VE BAŞARILAR.
Ben her zaman hoş görü derim ve bu hoş görü her iki dost tarafın dan sağlanmış ve uygulanmış...
Her iki dostu canı gönül den kutluyorum.....