(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şiir denilince aklime gelen bir isim oldunuz hep, anlatim denilince yine öyle. Şiirlere hayranligim kaleminizde her defasinda daha da cogaldi daha da yogunlasti.
Okudukca birseyler almaya calstigim degerli bir Şairsiniz..
Şiir aklimin eremeyecegi yazamayacagim kadar derin ve etkili idi, yine basinda dolanip yine hayranlikla anlamina b/aktigim bu dizeler icin icimden gecen "kimbi´lir kac mürekkep yer etmeli tirnak diplerimde ki bu kivama geleyim" hatta "gelemem" dedirtti.
Allah Şiirlerden uzak birakmasin sevenlerini ve Allah Şiirlerden eksik etmesin sizi. Zira bu zamanda okuyacak cok az Şiir buldugumuz, anlamlar aynilasip ruhumuz bunaldiginda,ilhamin körelmis anlarinda solugu sizde aliyoruz(m).
Söyleyecek söz bulamıyorum.Bu kadar mı güzel yazılır bir şiir.Bu kadar etkileyici, akıcı ve mananın derinlerine seyre çıkartırken okurunu duygunun da elinden tutturan.
Gönül emeğinizi tüm iç tenliğimle kutluyorum sayın üstadım.