“Hiç düşündün mü...? Begonviller üşür mü diye Dizlerimi karnıma yapıştırdım, çenemi dizlerime Derin derin soluklandım, doğru düşünebilmek adına Neden..? Neden diye sorup durdum kendime”
Hatırlar mısın nasıl tanışmıştık seninle, hangi gündü hangi saat Tamamen rastlantısal bir şeydi, aklımda kaldığı kadarıyla Ortak yanlar çoğaldıkça sanırım sıkça yaşanıyor bu olaylar Ölürcesine sevdalanmalar, onsuz-sensiz yapamamalar…
“Sonra tanışmalar, küçük küçük meraklar Bir bağ kuruluyor, ardından gelen özlemle aramalar Bir de alışkanlık halini alınca, daha bir pekişiyor yakınlaşmalar Yaşanırken rüya gibi, birden bire kesiveriyor tüm güzellikleri mesnetsiz ve anlamsız tartışmalar”
Çöktüm bir duvar dibine, ölçüp biçtim enine boyuna, inceden ince Neyimdin benim, ne kadardı hayatımdaki yerin ve ifade edilişin Herşey bir kurgudan mı ibaretti, hatta seni seviyorum deyişin Oysa böyle gitmezdi bu oyun söylemiştim Sense; benim için vazgeçilmezimsin demiştin…
Bir zaman uçuşup durduk kırlarda el ele , o çiçek senin bu çiçek benim Şiirlere konu ettik kokularını, güzelliklerini işledik sevgiyle neşe içinde Başını sonunu olurunu, olmazını bir de ayrılığı getirmedik aklımıza bile Ne kadar gerçektik, var mıydık yok muyduk, her şey öyle güzeldi ki An geldi, bitiverdi sevda sandığımız, şaşılacak biçimde biz anlayamadan Şimdi fırtınalar kopuyor şiirlerimin satır aralarında...
Bir tutkuydu bendeki sen, yüreğimi de alıp gittin giderken Sensiz doğacak her güne, binlerce kez isyan ediyorum Ve o en son görüşmemizden kalan yürek yaralarımla birlikte Seni hayatımdan tamamen silip atmaya çalışıyorum ama Olmuyorki canımın içi inan olmuyor, unuttum demekle unutulmuyor...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hiç düşündünmü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hiç düşündünmü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.