Ana dilim aşk Yara dilim yalnızlık.! Kalbımın düğmesi koptu Yıldızlı bir gecenın koynuna girmemişken henüz Hatıralarım düştü koynumdan Dipsiz bir kuyu oldu zaman yak/ma beni aşk!!
Açtım duvağını aşkın Yüzünde destansı keder Bağrında açılan yaranın izini gördüm Gözlerin birleşmiş yakamozlarla Gözlerin uzakta Işığa bakmaktan kör olmuş Sokul/ma içime aşk!!
Şimdi ben o yıldızlarla Aşkını içime salıp halka namazına durdum Yıldızları söküp yerinden Ateş böcekleriyle semaha döndüm.. Dön/düm de döndü/m Kapılana dek Yorulana dek Sızı sızı sızlayana dek.. Yan/ma halime aşk!!
Cüce kalan aşk, yarı/m kal/an aşk Sen misin benim deprem diye Üstümden geçem Sen misin beni aşk/a salıp Ateşiyle yakan Söndürmeye yetmeyen suya bak.. Gör/me beni aşk!
Sen şiir binalarını yıkıp Beni altında bıraktın Sen o hikayelerime Cevaplarını derin bir kuyuya attın.. Çıkar/ma aşk.!!
Yalnızlığım benim Her yanı ile İçi/mi İçin için kemiren türküm….
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yara Dilim!! Yan/ma Dilim!! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yara Dilim!! Yan/ma Dilim!! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yak ve sakla küllerimi AŞK sakla ki yeniden doğayım küllerimden...
Sibelcim Yüreğinin haykırışını kendi yüreğimde hissettim... Harika bir şiir, nakış nakış işlemişsin AŞKI satırlara..Kılıçtan keskin sözlerinle vurdun yine yürekleri... Kaleminin mürekkebi daim olsun ve hiç bitmesin Diğer yanım...
ŞİİRİİ, sesiyle farklı bir dünyaya taşıyan Sevgili Ali Kırdudu'nunda sesine sağlık, Şiirleri sesinden dinlemek ayrı bir keyif...
"Açtım duvağını aşkın Yüzünde destansı keder Bağrında açılan yaranın izini gördüm Gözlerin birleşmiş yakamozlarla Gözlerin uzakta Işığa bakmaktan kör olmuş Sokul/ma içime aşk!!"
Ana dilim aşk Yara dilim yalnızlık.! Kalbımın düğmesi koptu Yıldızlı bir gecenın koynuna girmemişken henüz Hatıralarım düştü koynumdan Dipsiz bir kuyu oldu zaman yak/ma beni aşk!!.... Yüreğine ve kalemine sağlık.. dLHRP
aşk sensin şairem; ana dili aşk olan bir kalemden, aşka sitemkar bir davet.. her aşkın kaderi değilmidir yalnızlık,o kaderi yorup yalnızlığa çekende aşk değilmidir.. işte bu içsel karmaşayı yürek yangınına çeviren önümüze dize dize döken şairi ve kalemini tebrik ediyorum.. şiiri seslendiren gönül dostunuda selamlıyorum,güzel nefesi daim olsun şiirlere can versin...
acıya eyvallah
sevdaya amenna
yazmak çok yakışıyor,saygılar...