(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk Oyunu-Masalı- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk Oyunu-Masalı- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
aşkı oyun farzedip onla oynarsan bi bakmışın ki aşkın oyuncağı olmuşsuun... aşk hayat oyunundaki tek gerçeğim... aşkla oynayacak kadar zengin değilim...
İnsan mutlu olamaz... Çünkü; gereğinden fazla özler dünü, Hakettiğinden fazla düşünür yarını Ve hiç haketmediği kadar bilinçsizce yaşar bugünü... Her insan mutlu olamaz...Çünkü; gereğinden fazla özler hayatından çıkanları, Hakettiğinden daha büyük umutla bekler hayatına girecekleri .........Ve asla göremez yanıbaşındakileri..." SUÇ; arkasına bakmadan gidende mi? Yoksa arkasına bakmadan gitmesine izin verende mi? HAYAT; geriye bakıp unutamayanın mı? Yoksa ileriye bakıp geçmişi yok sayanın mı?ZAMAN; giderken arkanda bıraktığın yıllar mı? Yoksa şimdiki zamanla ecelin arasındaki kısacık an mı? Peki AŞK? Onu gerçekten hakedene mi ? Yoksa yerden yere vurana mı ait... Değerli şairimin güzel yürek sesi dizelerini yürekten kutluyorum sevgimle saygılarımla...