Rabbim! Kapına geldim,geri çevirme beni! Günahlarımın ağırlı ile ezme beni! Çok günah işledim,affet n’olur beni! Kapına geldim,geri çevirme beni!
Sen ki; Esirgeyen,bağışlayansın, Mağfiret kapısını aralayansın. Nazenin bedenim, cehennem ateşine nasıl dayansın. Kapına geldim,geri çevirme beni!
Ben ki; Dünya telaşına dalmışım, Yıllar geçip gitmiş,anlamamışım. Nefsime uyup, hatalar yapmışım. Kapına geldim,geri çevirme beni!
Birgün; Azrail çıktığımda karşıma, Bakmadan gözümün yaşına,eyvahlarıma, Son nefesimde LA İLAHE İLLALLAH’la, Emanetini aldır,geri çevirme beni!
Ve sonra.. Tabutum koyulduğunda musalla taşına, Bilsin herkes neler geldi başıma. Helallik istediğinde hoca, Kul hakkıyla kapına getirme beni!
O anki; Amellerim ve bir tek bez parçasıyla, Bırakılınca bedenim, daracık çukura, Vurdu başım, o ikazla tahtaya, Anladım ki gelmişim huzuruna, affeyle beni!
Birer birer kesildi,sevdiklerimin ayak sesleri, Bir başıma bıraktılar bu karanlık çukurda beni. Münker ve Nekir sorgularken beni, Dilimi sürçtürme,affettiğin kullarından eyle beni!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AFFET BENİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AFFET BENİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
* * * * * Birer birer kesildi,sevdiklerimin ayak sesleri, Bir başıma bıraktılar bu karanlık çukurda beni. Münker ve Nekir sorgularken beni, Dilimi sürçtürme,affettiğin kullarından eyle beni! ****************************** Yüreginize saglık harika bir şiiri okudum dua ile kal,,,
arkadasim yüreyine gönlüne saglik
saygilar....