Dağın önü dumanlı arkası görünmüyor, Patikası dikenli ciğerime batıyor. Boşver gönlüm! Bu yolda kimsesiz yürünmüyor. Gül! Dedikçe o zalim, kaşlarını çatıyor.
Gülüşü aşka davet, susuşu ölüm kokar. Gözleri bahar bahçe, zemheridir kelamı. Gözledikçe yolunu o başka yöne bakar, Taş mıdır kalbi bilmem esirger bir selamı!
Gerçek sandım yalanmış kapıldım sözlerine, İki çiçekle bahar geldi sandım gönlüme. Aldandım güneş saçan o güzel gözlerine, Dilemem bu yazgıyı ne dost ne de kanlıma!
Yürüdüğü yolların diken olsun her yanı! Eli kolu kanasın saran olmasın e mi! Fırlatıp attım artık kalmadı tek bir anı, Kolay olmadı elbet parçaladı sinemi!
Gem vurdum duygulara kendimi azad ettim, Bilinmeyen kıymeti biraz da o düşünsün! Bunca zaman ben ona sorgusuz biad ettim, Yetki verdim kaleme beyaz kağıt aşınsın!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİRAZ DA O DÜŞÜNSÜN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİRAZ DA O DÜŞÜNSÜN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhabalar Üstadem Güzel bir Yürek Teri Okurken keyf aldım Varolunuz. Canı gönülden kutlarım. İlhamınız sönmesin. Kocaman yüreğiniz hiç susmasın efendim. __ Selam ve Duâ ile Sevgiler.
resulcivcik tarafından 3/30/2019 11:51:28 AM zamanında düzenlenmiştir.