gökyüzünde gecenin senfonik hışırtısını gözlerimle dinliyorum, bu ne sessizlik...!
fısıltıyla anılarını tazeleyen bir yıldız üçlüsünün, korkudan titreyen bedenlerini izliyorum, teni kırışmış bir gökyüzünden yıldırım gibi inen bir rüzgar gömleğimin güğmelerinden sızıyor titriyorum...
kızıla gri damlatmış dalmaçyalı bir ay, doğmamak için ne kadar da zorluyor kendini, neyin cezası,neye isyandır ki, gizlemeye çalışıyor dağlar ardında o muazzam rengini...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DALMAÇYALI AY şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DALMAÇYALI AY şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
fısıltıyla anılarını tazeleyen bir yıldız üçlüsünün, korkudan titreyen bedenlerini izliyorum, teni kırışmış bir gökyüzünden yıldırım gibi inen bir rüzgar gömleğimin güğmelerinden sızıyor titriyorum... güzel yüreğiniz içten bir romantik değerlerin farklılığını ortaya koymuş dost kalemin güçlü olsun
hocam... biz gerek yaş,gerek yaşanılanlar,gerek öğrenilenler,gerek aşk ve gerekse zamanla kazanılan herşeyde sizlerden çok gerideyiz...hoca,üstad sıfatları sizlere söylenince sıfat olmaktan çıkıyor,yani sizi anlattığı için tam olarak kimliğiniz,isminiz oluyor...
VE ÇOK ROMANTİK
DUYGUSAL...
ŞAİRİ VE ŞİİRİNİ GÖNÜLDEN KUTLUYORUM..SEVGİLERİMLE..