(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ARTIK EMİN DEĞİLİM ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ARTIK EMİN DEĞİLİM ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şair dostumun meiline teşekkürler, güncel ve acele yazılan şiirlerde ufak tefek eksiklikler olabiliyor.Şiiriniz bütünlük ve vezin bakımından anlamlı ve güzeldi.Şairi ve şiiri kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.
...ne güzel bir anlatımdı sevgili hocam ,kıymetli kardeşim.. halimizi ,pür melalimizi ne güzel yansıtmışsınız mısralara ..aklıma , yalancının biri öyle bir yalan uydurmuş da yalan dönüp dolaşıp kendine geldiğinde kendi dahi inanmış ya o geliverdi..
Duruşmayı izlerken, inan tutuldu dilim; Bu atı çaldığımdan, artık emin değilim! ”
...hayat promosyon ve ambalajlı bir hal alınca reklamlar revaçta oldu ..göz boyamak zaten büyük sanat ,karayı ak göstermek büyük hüner...her şey dönmüş tersine ,'Değerler altüst olmuş ,mukaddesat sahipsiz '...
...avukat böcüye ne kabahat değil mi (?) O işini hakkıyla(!) yapmış...(gerçi seviyorum demişsin ama ben latife kabul etim o sözü..çünkü haksızlığı savunanı sevmek pek doğru olmasa gerek...)
...........şiirin hakkını veren güçlü kalemden oldukça düşündürücü ve bir o kadar güzel bir şiiridi....tebrikler kardeşim...
Hangi işi yaparsak yapalım ama "namusuyla", onuruyla, hak ederek, çoluk çocuğumuza helal yedirerek...
Avukatlık.. Zor zanaat. Adamın katil olduğunu bile bile ipten almaya çalışmak. Senaryo yazmak. Hakikati saptırmak çoğu kez. Vuslat Arkadaşımızın Cennet-Cehennem fıkrası harikaydı. (Tüm avukatlar Cehennemdeymiş!)
Orasını Allah bilir elbette, toptancı bir yargı olmamalı ama benim çocukluğumda ve ilkgençliğimde, rahmetli babaannemden sıkça işittiğim bir yakınma vardı: " Söyledikleri yalan, yedikleri haram..."
Babaannemin okuması yazması yoktu ama Bilge kadındı.
Tebrik ediyorum inanın çok güzeldi... Hem güldük hem düşündük.. Ama benim de harika bir fıkram var: Cennet ve cehennem melekleri karşılaşınca cennet meleği cehennem meleğine sorar: -Sizin orada durumlar nasıl? Cehennem meleği: -Çok şahane bizim burada bir mühendis var,her yeri abad etti. Cennet meleği şaşırır,hemen koşup incelemeye başlar..Bakar ki yanlışlık var.Mühendisin Cennette olması lazım.Hemen koşup Cehennem meleğine : -Verin o mühendisi bir yanlışlık olmuş der. Cehennem meleği: -Asla olmaz istediğiniz mahkemeye verin,davayı açın .Nasıl olsa bütün avukatlar burada! demiş.. : ) Tebrikler..ESRA
vuslat05 tarafından 6/4/2010 3:04:35 PM zamanında düzenlenmiştir.
Yorum için teşekkürler.. Sayfadaki resimler sık sık değişiyor. Önce bir kahverengi at vardı, sonra siyeh ve en sonunda da beyaz bir at vardı. Hepsi de çalındı :) Murat Canbolat, "Tüm atlar çerkezin doğal malıdır" diyor:) Başedemedim ve en nihayetinde bir tahta at bağladım. Herhalde bunda da hak iddiasında bulunmazlar sanırım. Saygılarımla..
:)) Harikaydı yüeğinize sağlık.. Mustafa Hocamla tekrar tekrar baktık.. )) Aman bari bu at yerinde kalsın Şiir kadar aranızdaki yorumlar da bir hayli hoştu.
Gardaş bizim Avukat Böcü' nün vefatını da öğrenmiş oldum muhteşem şiirinle. Atların sitede çalınması ve resimlerin değişmesi ile ilgili yazışmaları okuyorum da, benim şiirime yapıştırdığım resimler hiç görünmüyor.
Bu gün yeni astığım son şiirime kaç defa denedim ama bir türlü yapıştırdığım resimler görünmüyor.
kardeşim daha önceki at bu değildi.ben onu çok sevmiştim.halil hoca atı neye bağladın ki kopardı yada koparıldı gitti.)))).atalarımız ne demiş. "atı sağlam kazığa bağla ki çalınmasın"tabiiki sağlam kazık çerkez için engel olurmu bilmem.benim bisikleti ben kazığa değil akasya ağacına bağlıyorum.Tavsiyemdir.Bence bu işi canbolat çözer,tebrikler halil ustam.tebessüm ücretsiz.eyvallah
saygımla
M_ZORLA
mzorla tarafından 6/3/2010 1:58:29 AM zamanında düzenlenmiştir.
Teşekkür ederim ağabey.. "Atı Çerkez'e; şiiri herkese ithaf ediyorum:))))" Aklıma iyi bir fikir geldi; kulağına alarm, kuyruğuna da güvenlik kamerası takmazsam olmayacak.. Saygılar..
Çerkesin at çalmayacağını avukat böcü bile ispat etmiş.Bu karar emsal teşkil ettiği için tüm çerkesler bu kararla temize çıkmıştır.Zaten bizim olan şeyi niçin çalalım.Dünyadaki tüm atlar çerkeslerin öz malıdır.Halil Hocama attan kalan sadece nalıdır.O nalı zaten evinin duvarına astığını b müşahede ettim.Siteden şahitlerim vardır.Saygımla...
Avukat böcüye teşekkür Halil Hocaya teessürlerimi bildiriyorum. Benim kıratımı kendi sayfasına koymuş Kahverengiyi karayı buldum şükür Acilen kıratımı almaya geliyorum hemde dört nala :)
Rahmetli İbrahim Şevk, çok severdim bu zatı, Erdemlinin bilinen en güçlü avukatı! Kazanması zahmetli davaları almıştı, “Avukat Böcü” diye, yörede ün salmıştı!
İfadesi kuvvetli, gözdesiydi herkesin, Müdahili olmuştu, at çalan bir Çerkez’in… Çerkez ona dedi ki; “Çok büyüktür kederim, Beni cezadan kurtar, seni ihya ederim! ”
Duruşma günü geldi, Böcü başladı söze; Öyle bir savundu ki, her şeyi aldı göze! Kurnazca taktiklerle iddiayı çürüttü, Müvekkili kurtuldu, işi güzel yürüttü!
Sevinç okunuyordu, Çerkez’in bakışında; Bir araya geldiler adliye çıkışında; “Artık beraat ettin, mahkeme erdi sona; Atı nasıl çalmıştın; hele bir anlatsana? ”
Çerkez dedi Böcü’ye; “ Asıl bilgiler sende; Öyle bir savundun ki, şüpheye düştüm ben de! Duruşmayı izlerken, inan tutuldu dilim; Bu atı çaldığımdan, artık emin değilim! ”
Değerli hocam, karedim Halil bey; şiiri zakle okudum. inan çok muhabbetli . Akıcı bir üslüp, çok hoş bir kalemin var. Kalemin daim olsun. Yüreğin var olsun. Fkat bu şiiri Murat hocam okursa ??? düşünüyorm. Kutluyorum, Tebrikler, saygılar, sevgiler, saygılar.
Çerkesin at çalmayacağını avukat böcü bile ispat etmiş.Bu karar emsal teşkil ettiği için tüm çerkesler bu kararla temize çıkmıştır.Zaten bizim olan şeyi niçin çalalım.Dünyadaki tüm atlar çerkeslerin öz malıdır.Halil Hocama attan kalan sadece nalıdır.O nalı zaten evinin duvarına astığını b müşahede ettim.Siteden şahitlerim vardır.Saygımla...
kayseride ki bi spikerin sesine benzettim sesinizi...