Eylül’dü ve ömrümüze otuzuncu şaşkınlığımız düşürülmüştü.. Şaşkınken şair demişim kendime üstelik.. Çocuk olamadan otuz olduk iyi mi? Es!.. kayıp bir şiirimsiydi nereden çıktı ki karşıma..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
şimdi ah..mı çekmeli...nice yıllar mı demeli...otuz adet 365 günü maziye nasıl resmetmeli ki, tüm eylüllerde o resim yeniden boyansın aşka...ben yine AŞK daim olsun dost diyeym...C.G
dağınık bir şairin otuzuncu şaşkınlığında çocukluğu ile yüzleşmesi yürek ister!..
.............Sadece çocukluğu ile yüzleşmek yürek istemez insana... Asıl yürek isteyen şeyler bambaşkadır hayatta... Kendinden önce başkasını düşünebiliyorsa bir yürek, önünde eğilip selam vermek gerek. Sevgimle.
Muhteşemsin Sevgili Kardeşim. O kocaman yüreğinden teğet geçen ne varsa şiir oluyor...Eylüller hayatımızın rengi oldu ve yordu bizi-tereddütlere düşürdü...Ama ümidimiz hep diri elhamdulillah...Baharlar da göreceğiz,Ozanlarımızın zafer gaydası çaldığı günler de gelecek kuşkusuz.. Kırılır da bir gün bütün dişliler Döner şanlı şanlı çarkımız bizim Gökten bir el yaşlı gözleri siler Şenlenir evimiz barkımız bizim" Muhabbet duygularımla...
ilk boşvermişliğin eylülde düşmüş ömrüme
hemde en başında acelesi varmış
şimdi her eylül boşverecek beni iyi mi?