(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
:. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Eee bir sensiz gün daha tükendi ömrümden..Bir gün daha düştüm hayatın hesap defterimden .. Ayaza kesiyor bedenim , ve sana dair her ümidim. mevsimlerden sonbahar ve yine gittiğin güne döndüm. Her anı sızlayan bir yaralı avuçlarımda Ayaza kesti artık bekleyiş öyküm..
Defalarca okudum.Ama iki ayrı şiir var gibi sanki karşımda.Oldukça savurgan davranan bir şair ve yine oldukça savurgan duyguları ile oynaşmaya hazır duruyor gibi..
satır satır, hece hece hoş geldiniz Ali Bülent, hem sitemize, hem şiir tutkunu yüreğimize. farklı örüyorsunuz kelimeleri ve güçlü dokuyorsunuz. her şiiriniz için ayrı ayrı kutlarım yüreğinizle okur arasına koyduğunuz emeğinizi.
Siz çok iyi bir şairsiniz Ali dost...Her şiirinizden bu sonucu çıkarıyorum... yorum yapmak haddimiz değil beğeni sunmaktan başka...bir de küçük beyit hediyesi yanında...AŞK daim olsun...
"Ömür denen sadakta ok olmak hüner ister, Yay'da gerinmek kolay, o menzil yürek ister" C.G
Ayaza kesiyor bedenim , ve sana dair her ümidim. mevsimlerden sonbahar ve yine gittiğin güne döndüm. Her anı sızlayan bir yaralı avuçlarımda
Ayaza kesti artık bekleyiş öyküm..
tebrikler çok güzel bir şiir Hey beee!