sessizliğim çaresizce dolaşır çiçek bahçemizde duyarım umuduyla sesini seher vakitlerinde sensiz ıssız her yan, alaycı bakışlarla gülümserken tan işte öyle, yüzümü okşayan bir rüzgâr gibi sözlerin okşar ruhumu, bir ben duyarım bir de daldaki birkaç yaprak…
/..düşmek ister toprağa ama bekler, direnir tüm olumsuzluklara çünkü elindedir bir ucu özlemin, bilir ki kıyameti olacak bırakırsa../
el ele tutuşup, sevgiye yürüyememek, dalda açan çiçeğin güzelliğini görememek günler böylece boşa akıp gidiyor canımın içi ve bir şiiri okuyup anlayamamak kısacası yürek koyamamak...
/..sen hâlâ dinliyor olsan da gecenin koynunda gün aydınlanıp sokak lambaları sönmeye başladığında ben susacağım, zamanı gelince konuşuruz nasılsa../
alışılmışın dışında, çoktandır gelmeyi unutan bir demet çiçek, solmuş bir erguvan, mimoza, ortanca ne fark eder işte gerçek olmasa da olur, sen ve yalnızca sen yanımda olsaydın tek...
/…sevgiye açar şiirlerimiz ve sevgiyle kapanır gözlerimiz biz canımın içi; bizi biliriz, elimizdedir hâlâ umut söylencemiz…/
şair dediğin yüreğinde, tam on iki yazan yerde sevgiden başka bir şey tutmamalı bilirim gel gör ki kimi zaman mani olamıyorum hüzünlerime duy sesimi dön artık, sensiz ve sevgisizim sararmadan çerçevedeki, bahar coşkulu bizli resimlerin…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevgiyle açardı şiirlerimiz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevgiyle açardı şiirlerimiz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hemşehrim diyecek söz bulamadım..yürek kabarmış..yer yer sükün..coşku isyan..birbirine karışmış..ve güzel bir kaırşım olmuş.. duygularınıza sağlık..coşkunuza sağlık...
şair dediğin yüreğinde, tam on iki yazan yerde sevgiden başka bir şey tutmamalı bilirim gel gör ki kimi zaman mani olamıyorum hüzünlerime duy sesimi dön artık, sensiz ve sevgisizim sararmadan çerçevedeki, bahar coşkulu bizli resimlerin…
YÜREGINE SAGLIK EFENDIM COK ANLAMLI VE COK GÜZEL SIIRINI KUTLARIM SAYGILAR..SLM;LAR..
Der ki 'Şiir' ve o sevdalı, hüzündeki yürek; Bundan sonra nasıl yaşarım sensiz bilmiyorum! Yaşabilir miyim, onu bile bilmiyorum. Sevdanla, senle, 'iki' kişi yaşamaya alışan bu yürek 'tek' başına devam edebilecek mi atmaya? Nasıl nefes alacak, tutunacak hayata, umutlarına.. İki kişiyken bize dar gelen bu dünyanın aslında ne kadar büyük olduğunu fark ettim yokluğundaki gecede.. Hayret! yıldızlar hiçbir şey olmamış gibi parlamaya devam ediyorlardı gökyüzünde. Onlar dünyamın senin yokluğunda yıkıldığının farkında değiller mi? Ey sevgili; belki de gitmek istememene rağmen gitmek zorunda kaldın kimbilir..! Susuyorum sadece.. Ah be sevdiğim bilsen aslında ne çok söylenecek sözüm, umut, hayal gizli suskunluğumda.. İçimde bitmeyen bir hasret var.. Bendeki seni anlatması öylesi zor... Sussam bana dert, söylesem sana… Çelişkilerimin içinde savruluyorum; ki her şeyi aşarım senle oysa, hiç bir acıya “eyvallah” demem, hayata sözümle hükmederim, olmadı.. Sana, sevdaya yenildim yar… Tükendim sanıyorken, sana çoğaldığımı fark ettim aslında.. Dön sevdiğim dön hadi ben, yüreğim, sevdam, umutlarım tükenmeden dön hadi.. Büyük keyifle okudum dizelerinizi.. Saygı ve sevgilerimle...
şair dediğin yüreğinde, tam on iki yazan yerde sevgiden başka bir şey tutmamalı bilirim gel gör ki kimi zaman mani olamıyorum hüzünlerime duy sesimi dön artık, sensiz ve sevgisizim sararmadan çerçevedeki, bahar coşkulu bizli resimlerin… gitgide son dizelerin yoğunluğuna inanmaya başlıyorum gerçek...tebrikler...saygılar herdaim...
duyarım umuduyla sesini seher vakitlerinde sensiz ıssız her yan, alaycı bakışlarla gülümserken tan
alışılmışın dışında, çoktandır gelmeyi unutan bir demet çiçek, solmuş bir erguvan, mimoza, ortanca ne fark eder işte gerçek olmasa da olur, sen ve yalnızca sen yanımda olsaydın tek...
/…sevgiye açar şiirlerimiz ve sevgiyle kapanır gözlerimiz
ÇOK ÇOK ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI..OKURKEN KENDİ MUHASEBESİNİ YAPTIRAN DUYGU VE DÜŞÜNCE ANAFORUYDU SANKİ..OKUMAKTAN KEYF ALINAN DİZELERDİ..YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM ELBETTE..
Yatağına sığmaz sel gibi.
Beğeniyle okudum. Yürekten tebrik eder,
Sevgiler, saygılar sunarım.