Kaderin çizdiği farklı kulvarlarda, Tortulu hüzünlerle at başı yarışırken, Bir tutam sevgiye aç kalmıştık gülüm. Saçımızda ak, tenimiz kırışırken, Mutluluk heybesinden sen çıktın gülüm. Susuz vahalarda çöllere karışırken, Yağmasaydın ruhuma, yakındı ölüm.
Tülbentlerden süzdüğün sabrınla, Azık diye kaç zamandır sakladın, Acı sürgünlerle sargılı yüreğini? Kim bilir ne diyetlerle akladın, Yangınlardan arta kalan islerini.
Öyle masum durma, içim burkulur; Mavi gözlerine gülmek yakışır gülüm. Bitti suskunluk, gelgitler bitti; Tozlu raflarda şimdi bütün kâbuslar, Ben geldim, sancılı dünlerin gitti. Hayat oyununda en güzel bölüm, Bitti özlemler, hıçkırıklar bitti.
Aç kollarını, çalan vuslat çanıdır! İpek mendillere sardığın kalbini, Sevda şairine sunma anıdır. Tutacağım zamanın yelesinden, Akrebi söküp, yelkovanı kıracağım. İhanetlerden, yalancı yüzlerden uzak, Sana gönlümde saltanat kuracağım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yağmasaydın Ruhuma, Yakındı Ölüm şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yağmasaydın Ruhuma, Yakındı Ölüm şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aç kollarını, çalan vuslat çanıdır! İpek mendillere sardığın kalbini, Sevda şairine sunma anıdır. Tutacağım zamanın yelesinden, Akrebi söküp, yelkovanı kıracağım. İhanetlerden, yalancı yüzlerden uzak, Sana gönlümde saltanat kuracağım.
Dostum ürpererek okudum çok içten duygular dökülmüş dizeler .Benzetmeler ne kadar güzl.Dşl akıcı.Her bölüm ayrı bir sır yüklü.Ama kopyaladığım beni daha çok etkiledi.Yüreğine sağlık arkadaşım.
BÜTÜNÜYLE HARİKA BİR ŞİİRDİ.
SELAMLAR.