(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
kIYMETLİ HOCAM SİZİN SESİNİZDEN SİZİN YORUMUNUZDAN DİNLEYİNCE ŞİİRİ ..BİR AN İÇİN ANKARA DA OLDUĞUNUZU DÜŞÜNDÜM..DOST SESİNDEN DOST SÖZÜNDEN BÖYLE GÜZEL BİR ANININ ŞİİRİNİ DİNLEMEK GERÇEKTEN BÜYÜK BİR KEYF..AĞZINIZA SAĞLIK HOCAM.. SAYGI VE SELAMLARIMLA
Böylesi güzel bir paylaşım, anılarıda canlandırıyor. Çok hoştu gerçekten. Anıları dediğim, babam bir şaka yapmıştı bahçede gelen misafire, bodur bir ağaç vardı,elindeki patatesi daldan alır gibi yapıp, inandırmıştı misafirlerin kızını. Kendi anne babası bile epey gülmüştü. Adnana beyin sayfasına da gideyim, Allah ömrünüzden neşeyi eksik etmesin. Kutlarım,selamlarla...
Çok çok güzeldi çok beğendim...:))...Hem olayı yaşayan, hem de dizelerde mizahı yaşatan her iki yüreğide tebrik ediyorum...Tam puan hatta 5+5 Selam ve saygılarımla
Okuduğum en güzel kavun şiiri.Bu harika şiiri favorilerime alıp hep okuyacağım.Şiirin mizahı çok hoştu.Dostluğunuza,Şair ruhunuza en kalbi selamlarımla.(Benim de Karpuz için yazdığım bir şiirim vardı,sayfamı ziyaret edip okursanız sevinirim.)Saygılarımı sunuyorum...
Gerçek hikayesi olan ve gerçekten çok güze aktarılan bir şiir.Adnan Şahin Ağabeyi yakından tanımak çok güzeldi.Halil Hocama çok çok teşekkürler.Saygılarımla...
Evet Murat Hocam, Pazar günü gezerken Adnan ağbeye ben demiştim "bana şiir için malzeme çıktı" diye... Önemli olan malzeme.. "Alet işler el övünür" misali işte... Biliyorum ki Adnan ağabeyden daha çooook malzeme çıkacak bana... Onu iyi takip edelim. Ekmek var orda :)
Adnan Şahin abimiz, Güneydoğu gazisi; Astsubay emeklisi, şanla dolu mâzisi!
Şeker gibi adamdır, tanınır Ankara’da; Fırsatımız oldukça, görüşürüz arada…
Gazi Uyum Evi’nden hobi bahçesi almış; Bostan ekmiş bahçeye, dostlara haber salmış;
“Kavunlar koyun gibi, karpuzlarsa kocaman; Bostana bekliyorum, ihmal etmeyin aman!”
Sonra aklına düşmüş, “insanlığın hali var,” Bakmış ki bostanının, meyvesi yok, dalı var!
Telaşlanmış bir süre, “biri koparmış kesin!” Davetlileri yolda, Adnan Abi ne desin?
Hiç zaman kaybetmeden, geçerek harekete, Bizim abi uğramış yakındaki markete!
Beş kavun üç karpuzla bahçeye geri dönmüş; Çözüm bulmuş soruna, telaş ateşi sönmüş…
Kavunları dallara itinayla bağlamış; Çamura batırarak gerçek uyum sağlamış…
Misafirler gelince, koparmışlar, yemişler, “Anlaşılan organik, bu ne hoş tat” demişler!
Adnan Abi demiş ki; “muhabbet kalpte pişti; Bahçede değil ama, bahçeye zor yetişti!”
HALİL GÜLŞEN BEY GÖNÜL ADAMIDIR, ADNAN ŞAHİN BEY DE GÖNÜL ADAMIDIR. ADNAN ŞAHİN BEY DE MİZAHI SEVER, ŞAKACIDIR.HALİL GÜLŞEN BEY DE ŞAKACIDIR, MİZAHI SEVER, HALİL GÜLŞEN BEY CÖMERTTİR, ADNAN ŞAHİN BEY DE CÖMERTTİR. ADNAN ŞAHİN BEY ADETA ÇAĞDAŞ EVLİYA ÇELEBİDİR, HALİL GÜLŞEN BEY DE ADETA ÇAĞDAŞ EVLİYA ÇELEBİDİR. HALİL GÜLŞEN BEY NEŞELİ NEŞELİ GÜLER, ADNAN ŞAHİN BEY DE OLDUKÇA NEŞELİDİR. ADNAN ŞAHİN BEY DÜNYEVİ ŞEYLERİ PEK ÖNEMSEMEZ,HALİL GÜLŞEN BEY DE DÜNYEVİ ŞEYLERİ PEK ÖNEMSEMEZ, HALİL GÜLŞEN BEY DE USTA ŞAİRDİR, ADNAN ŞAHİN BEY DE USTA ŞAİRDİR. DOSTLARIN BENZEYEN ÖZELLİKLERİ HAYLİÇOK. ŞİİRLERİ SON DERECE GÜZEL. SÖZLERİ, SOHBETLERİ İNSANI USANDIRMAZ, DİNLENDİRİR. İKİSİ DE GÖNÜL ADAMI. İKİSİ DE HEM BİRBİRLERİNE HEM DE DÜNYA ALEME DOST. YÜREKLERİ TEMİZ. SÖZLERİ DOĞRU. İSTİKAMETLERİ AYDINLIK. HATIRALARINA BAĞLILAR. DUYDUKLAIRNI UNUTMUYORLAR ÇÜNKÜ CAN KULAĞI İLE DİNLİYORLAR. HALİL GÜLŞEN BEY BU TÜR ŞİİRLERDE HAKİKATEN USTA OLDU. KOLAY DEĞİL BU KOLAY OKUNAN ŞİİRLERİ YAZMAK. TEBRİKLER ŞAİRE. TEŞEKKÜRLER. DOSTLUKLAR DAİM OLSUN. SAYGILAR. SELAMLAR.
Abi, Adnan Ağabeyimi anladım da, yanında mukayese ettiğin ben miyim? Ben Adnan Ağbeyin gölgesi bile olamam bu hususlarda. Abarttığınızı düşünüyorum. Saygılarımla.
Kıymetli Halil Hocam.. O kadar güzel anlatmışsınız ki..hayretle izledim..bana bu akılı sizin verdiğinizi çoğu dosttan gizledim..seneye yine alacağım bahceyi bana sözledim..Cemil hocama başka numara cevireceğim onuda bir görüşelim..Çok teşekkür ederim eşe dosta okutacağım bu güzel şiirinizi ..nasip olurda şiir kitabı çıkarırsam bunuda yayınlayacağım söz..tüm dostlara Alacaya kucak dolusu selamlar gönderiyorum..tekrar görüşmek konuşmak şiir tadında sohbet etmek dileği ile ..sevgi ve selmalarımı sunuyorum hocam..
Valla botanik bilgim çok iyidir. Kolay kolay o yönde kül yutmam. Kavun tereğinde karpuz yediremezsiniz yani. Ayrıca dosttan gelecek her darbeye bir de diğer yüzümü dönerim.
Çok teşekkür ederim ağabey.. Umarım olayı şiirle tam olarak anlatabilmişimdir. Bu şiiri daha Ankara'dan ayrılmadan önce zihnimde kurgulamıştım. yazmak bugüne kısmetmiş. Ha bu arada; Cemil Ağabeye yazık olacak... Onun yerinde olmak istemezdim:) Selam ve dua ile..
Cemil Bey, sizi yakından tanımak çok güzeldi. Olayda en ufak katkım yoktur. Geçtiğimiz pazar günü Adnan Ağabeyimle beraberdik gün boyu. Murat hocamla bana Bilkent'in her yerini gezdirdi. Bu arada "hobi bahçelerini" de görmüş olduk. Olayı da o esnada anlatmıştı. Olayı şiire çevireceğimi o zaman söylemiştim kendilerine. Saygılarımla..
Cemil Bey, sizi yakından tanımak çok güzeldi. Olayda en ufak katkım yoktur. Geçtiğimiz pazar günü Adnan Ağabeyimle beraberdik gün boyu. Murat hocamla bana Bilkent'in her yerini gezdirdi. Bu arada "hobi bahçelerini" de görmüş olduk. Olayı da o esnada anlatmıştı. Olayı şiire çevireceğimi o zaman söylemiştim kendilerine. Saygılarımla..
şiir için sağolun