(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
uçlarına asılırken nevruzî rüzgâr çölüne düştü mü yeşil düşler harabat dönerken ibrahim ateşine susma pir aşkına Ahenk dolu bir şiir olmuşş.yazan yüreğe sevgiler..tebrikler efendimm..
koskoca bir gül seyyahı kanadında kalkan güvercinde ve ağındamı keramet örümceğin gömülmüş kalbe sadakat koca bir çölde uzar uzar göçebe teneffüsü saadet gel görki remle neylesin şimdi hicretse sefer................katıldım yolculuğuna şiirin..................enfest................................saygımla tebrikler
kuba /ukba secde ve musallâ iki harf –dönendi- nasıl da değişti mâna -lâm- değil midir zülüf ? söyle ‘’Remle’’ söyle ! uçlarına asılırken nevruzî rüzgâr çölüne düştü mü yeşil düşler harabat dönerken ibrahim ateşine susma pir aşkına
tebrik ederim. Çok güzel ve anlamlı bir şiirdi. Saygı ve selamlarımla.
kuba /ukba secde ve musallâ iki harf –dönendi- nasıl da değişti mâna -lâm- değil midir zülüf ? söyle ‘’Remle’’ söyle ! uçlarına asılırken nevruzî rüzgâr çölüne düştü mü yeşil düşler harabat dönerken ibrahim ateşine susma pir aşkına ******************** yandığımız gaye İnandığımız dava ve sûküd-û hayal... Sen hep söyle "Remle" suskularımıza en derin yangınlarımıza bizim diyemediğimiz ağıtlarımızı da söyle "Remle" balık olacak kadar kerametli odunlarımız, o kadar güçlü inançlarımız da kalmadı Sen birde sus Ve birde bize ağla "Remle" Maddenin ruhları teslim aldığı bu asırda nasıl yalnız olduğumuzu sen biliyorsun "Remle"...
Daha ne desin şair... Okkalı indirmiş şiire yumruğunu bu gece ki bütün şairler nakavt....
İşte şiir böyle güçlü bir silah... ve şiir daima ortak paydamız... bu sese kulak verilmeli ve artan yalnızlığımızda bu şiir paylaşılmalı.... buna ruhumuz da bedenimiz de çok muhtaç...
koptuğum anlarda beni koparan şiirlerle gece birlikte uyuyorum şair... teşekkürler sevgiler bencileyin.
kuba /ukba secde ve musallâ iki harf –dönendi- nasıl da değişti mâna -lâm- değil midir zülüf ? söyle ‘’Remle’’ söyle ! uçlarına asılırken nevruzî rüzgâr çölüne düştü mü yeşil düşler harabat dönerken ibrahim ateşine susma pir aşkına
_____________________Sustum, hayranlıkla okudum...Yürek tınısı içimi titretti..Kutluyorum uğur böcekleri düşsün şiirinize,
uçlarına asılırken nevruzî rüzgâr
çölüne düştü mü yeşil düşler
harabat dönerken ibrahim ateşine
susma pir aşkına
Ahenk dolu bir şiir olmuşş.yazan yüreğe sevgiler..tebrikler efendimm..