(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YÜREĞİM EVDE YOK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YÜREĞİM EVDE YOK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
savunmasız yüreğimi kovarken üvey kızın gibi sokağın ortasına bırakırken ve en çokta güneşimi çalarken, bilmiyor muydun bilinmeze göç edeceğimi..
Hayat bazen bazılarımıza çok acımasız davranıyor.Üvey anne gibi diyeceğim ama ne üvey anneler var ki öz anneden daha şefkatli... Ama ne yaparsak yapalım,Rabbim emanetini alana dek, öyle ya da böyle yaşamak zorundayız bize sunulan hayatı... Yüreğine sağlık.Sevgilerimle
mavideydisevgi tarafından 4/6/2010 10:39:22 PM zamanında düzenlenmiştir.
ölümün buz tutmuş nefesi tutarken elimden, çekiştirirken zili susmuş eteklerimden gözlerimde renklerim çoktan solmuştu.. "merhaba" sonsuz karanlık diyecekken “gitme renklerin prensesi” diyordu pişmanlığı giyinmiş hayatın mahçup ince sesi..
Harika bir şiir yüreğine sağlık mutluluklar dileklerimle Hayat ta yaşamak zor herkesin kendine göre sıkıntısı dertleri var insan baze hayata karşı yenik düşsede fırtratı gereği yeniden kalkar ayağa biraz arsız olur biraz yüzsüz olur tutunur bir kenarından. Hayat denen acı keder böylece sürüp gider.Sana mutluluk dileklerimle . Sevgiler selamlar .
hangi duygu yoğunluğu ile yazıldığı belli dizeleri okurken ve dinlerken yaşadığım duygu yoğunluğu gözlerimde değişimler yaşattı aldı gitti beni benden... gönül alkışlarım kabul et değerli şairim... her dem saygımla.
.......... hayat... ! hayat,geç kaldın şimdi, ters yöne çevir rotanı, kır ellerini, çalma kapılarımı artık.. savunmasız yüreğimi kovarken üvey kızın gibi sokağın ortasına bırakırken ve en çokta güneşimi çalarken, bilmiyor muydun bilinmeze göç edeceğimi..
hayat...! hayat,ne olur çalma kapılarımı sessizliğe ve karanlığa bak bak,yüreğim evde yok, yüreğim adresinde değil artik...
harika bir şiirdi yine dost..allahtan ki arsızdır hayat..kapıdan kovsanız bacadan girer :) taa ki o kaçınılmaz son'a kadar..ama siz de umudu sandıklara kaldırmışsınız sanki..biraz daha umut,biraz daha cesaret hayata.. kutlarım.. sevgim ve saygımla..
üvey kızın gibi sokağın ortasına bırakırken
ve
en çokta güneşimi çalarken,
bilmiyor muydun bilinmeze göç edeceğimi..
Hayat bazen bazılarımıza çok acımasız davranıyor.Üvey anne gibi diyeceğim ama ne üvey anneler var ki öz anneden daha şefkatli...
Ama ne yaparsak yapalım,Rabbim emanetini alana dek, öyle ya da böyle yaşamak zorundayız bize sunulan hayatı...
Yüreğine sağlık.Sevgilerimle
mavideydisevgi tarafından 4/6/2010 10:39:22 PM zamanında düzenlenmiştir.