(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
şiir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
şiir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İçimde birşeyler birikti. Birşeyler ansızın yağdı göklerden. Sağanak biçimde. Ansızın ... Mevsimler tersine dönüyor. Ahu gözlerinde bir tutam bulut, Dudaklarında mevsim sonbahar. Al al yanaklarında hazan gibi günbatarken. Gün doğarken de öyleydi. Perdeden dışarısı görünmüyordu ama Bir firakın kokusu geliyordu ötelerden.
Bir şehri yıktın.................................................tarumar edipte geçip gittin Enkazında düşlerin,...........................................yeri yok artık,bitti demiştin Nefessiz kaldım................................................soluksuz,karanlık ve sağır kaldı kulaklarım Ansızın gidişlerin..............................................gitmekten beter yaptı İçinde sessiz kaldım...........................................içimde sen deyi yaşadıklarım
Güzel ve etkileyiciydi..Bir o kadarda hüznü sahiplenen bir yürek atışı vardı...
............... Bir şehri yıktın. Enkazında düşlerin, Nefessiz kaldım. Ansızın gidişlerin. İçinde sessiz kaldım. ... Üzerimde örtülü bu tahtalar Bilirim ki kabirdir Ben öldüm de Ölmeden Sensiz kaldım. Dilam.
yürekten kutlanacak harika bir şiir dost..duygulu ve tutkulu.. sevgim ve saygımla..
Sevgi ile kalın
Tebriklerimle