Gözlerim körebe oyununa dalıyor Gecenin dur dediği anda Kör kütük yanıyor içim sızı sızı Kayboluyor o zaman her şey Vuruluyor ebe tutulan gönlüm Ve buluyor yeniden gözlerim oyunları
Rüzgarın alıp götürdüğü günah yüklü bulutları Kim bilir hangi cehenneme atacaklar Ben gayyalarda kavururken usuma takılanları Sen hangi cennet köşelerine uslandın sessizce Bul gözlerim!, bul yeniden gözlerimde yıldızları!
Geçiyor körpe dişlimin üzerine takılan yollar Dar geçitlerde yaktığım her bir alevlerde Gün atıklarını şimdi hangi çöplüğe bırakacağıma takılı kalıyor gölgem Ağzı ıslak mendil kapaklarına takılı bıraktığım yar Duruyor bıraktığın dönemeçte gri dallar Bul gözlerim!, bul yeniden gözlerimde uzakları!
Bir divaneydi dillerde Yunus Birde kovanda gergef gergef sır dokuyan arılar Yorgun saatlere bırakılan onca goncalardayım hala Heyhat ki yıldızlar çoktan çekilmiş meşke Akmıyor sular yokuşa, bak akıyor tenime Durulmuyor ırmak coşmuyor okyanus Bul gözlerim!, bul yeniden gözlerimde derinleri!
Dağların yamacında boynu bükük nergisler Bizim ellerimize mor karanfiller bırakıyor Fasılalarda es es çekilen notalardayım Gök gürültülü gelgitlerim Dokunmuyor bana bu dünyada şimşekler Bul gözlerim!,bul yeniden gözlerimde çiçekleri!
Çekiyorum sarnıcımın halatını kuyularda Kayıp damlaları bedeninde ıslatmaya Dönerek göndere çekiyorum tüm hortumları Yükselsin yere düşmesin alnımdaki haleler Bul gözlerim!bul yeniden gözlerimde yüksekleri!
Sabır tezgahında dokuyorum senli rüyalarımı En güzel yormalara ısmarlayarak Düş/de gel bir haziran yazı gibi Sıratta raffana mayalanan ayaklarla Irmağın yatağına akışında hislerim Her bir vadide ilerler seninle Sen var ya! benimle çok yanarsın sar yaralarımı! Vur gözlerim!,vur yeniden gözlerimde sevdaları! Sen var ya! Çok yanarsın çok!!!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sen Var Ya! Gözlerim! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sen Var Ya! Gözlerim! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevgiyle yazan..kalem...begeni ile okudum...bu güzel paylaşımını...keşke öncesinden bilgilendirseydin ses veriridim bu güzel şiire de...neyse..gönül gözümüz okurken bile zevk duydu..bu dizelerden.... kalemin daim olsun dost... kutluyorum sevgiyle
Kısacık satırlarla nasıl zorsa anlatılmak istenileni anlatmak, hissettiklerini hissetirmek.. Bir o kadar da zordur uzun uzun mısralarla anlatmak.. Düşündüklerini, duygularını, yüreğini, hissettiklerini.. Zordur, zira yorar gözü hem de ruhu.. Zordur; bütünlükten kopulur, dağılır anlatılmak istenilen, dağılır okuyanın da dikkati.. Düşünmüş yürek, özenle seçmiş sözleri, işlemiş bir dantel gibi, ilmek ilmek dökülmüş her biri, emekle, duygu olmuş, sevda olmuş, yaşanmışlık olmuş, sitem olmuş, dize olmuş bütünlük içinde almış götürmüş ruhu 'Şiir' olmuş 'Şiir' işte.. Yok ötesi, yok söylenecek.. Okunası olmuş tad bırakan.. Yazan yüreği, kalemi kutlarım.. Hakikaten çok lezzetliydi.. Büyük keyifle okudum. Saygı ve sevgilerimle...
Sabır tezgahında dokuyorum senli rüyalarımı En güzel yormalara ısmarlayarak Düş/de gel bir haziran yazı gibi Sıratta raffana mayalanan ayaklarla Irmağın yatağına akışında hislerim Her bir vadide ilerler seninle Sen var ya! benimle çok yanarsın sar yaralarımı! Vur gözlerim!,vur yeniden gözlerimde sevdaları! Sen var ya! Çok yanarsın çok!!!
Sabır tezgahında dokuyorum senli rüyalarımı En güzel yormalara ısmarlayarak Düş/de gel bir haziran yazı gibi Sıratta raffana mayalanan ayaklarla Irmağın yatağına akışında hislerim Her bir vadide ilerler seninle Sen var ya! benimle çok yanarsın sar yaralarımı! Vur gözlerim!,vur yeniden gözlerimde sevdaları! Sen var ya! Çok yanarsın çok!!!
Çok güzel özü ile kaynaşmış bir şaheser...İnsanı alıp uzak limanlara bırakıp geri getirmesi akıl karı olmayan bir destansı şiir.. Gözler kalbin aynası olduğu kadar ruhun da çekilen özlemlerin ve hissedilen tüm sevdalarında aynasıdır..Şair en yoğun hasret içinde olduğunu çok güzel vurgulamış ...Yüreğiniz dert , elem ve keder görmesin ........Şair Dost
Rüzgarın alıp götürdüğü günah yüklü bulutları Kim bilir hangi cehenneme atacaklar Ben gayyalarda kavururken usuma takılanları
Sen hangi cennet köşelerine uslandın sessizce Bul gözlerim!, bul yeniden gözlerimde yıldızları! .... Sen var ya gözlerim sen var ya her şeye bakansın ben istemesemde. bazen benim emrimde bazen nefsin, çekiyorsun içine beni günahların tutunmaya çalıştığım sabır tezgahında, hep korku dokuyorsun Sen var ya gözlerim sen kendinden bile korkuyorsun.
Güzel ve derin şiir.Sabır tezgahında dokunan o kadar çok şey varki bir ömür boyu biriktirilen, şair şiirde dokumuş ilmek ilmek . tebriğimdir, selam ve dualarımla dost.
Sabır tezgahında dokuyorum senli rüyalarımı En güzel yormalara ısmarlayarak Düş/de gel bir haziran yazı gibi Sıratta raffana mayalanan ayaklarla Irmağın yatağına akışında hislerim Her bir vadide ilerler seninle Sen var ya! benimle çok yanarsın sar yaralarımı! Vur gözlerim!,vur yeniden gözlerimde sevdaları! Sen var ya! Çok yanarsın çok!!!