(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İLAHİ MUSİKİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İLAHİ MUSİKİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İkiliklerden kurulmuş, oldukça duygusal ve aynı zamanda da düşündürücü bir şiir yazmışsın, kutluyorum.
Şiirinde temas etmek istediğim bir iki nokta var. (bana kırılmıyorsun değil mi) Birici ikilikte 'lirizm ve coşku' kelimelerinin lüzumsuz bir tekrar oluşturduğunu düşündüm. ikinci mısrada özel isim gibi kullandığınız 'Tanrı' kelimesi özel değil cins isimdir. Dolayısıyla 'Tanrı'm' şeklindeki yazılış yanlıştır. Tanrı genel isimdir; inanılan, tapınılan nesne, varlık demektir. Putperest için tanrı puttur ve o tanrısına kendince bir isim vermiştir. Cahiliye dönemindeki 'Lât ve Uzza' gibi... Tabiat varlıklarına tapanların tanrılarının adı da tapındıkları tabiat varlığı veya olayının adıdır. Bizim tanrımız 'Allah'tır. Dolayısıyla sizin orada 'Tanrım' yerine 'Allah'ım', Rabbi'm gibi Allah'ın diğer isimlerinden birini kullanmanız gerekirdi....