Ve bu akşam yine gelecek... o bilindik yalnızlık Yanında neyi getirir ya da benden neleri götürür Bilmiyorum? Bildiklerim bile bir zamanlar bilemediklerim de saklı değil miydi ki...
Yazmak!.. yalnızlık!.. Ve sözlerimde kalan harfler Zavallı edebiyat tüccarıyım, hiç bilmediğin yerde dükkanı olan Bana neler oluyor? Her zaman ki gibi, saçmalıyorum değil mi?
O bir yalnızlık. Bir ... yalnızlık Mezar sesleri ve kayalıklardan süzülen yitirilmiş yaşamlar Neye yarayacak bu şiir? Allahaşkına! Nerede bu huzur?
Yalnızlık bile yozlaşmış! Ne fark eder ki... Peki şimdi bu yalnızlıktan nasıl çıkacağız Bilsen de bilmesen de beni hiç ilgilendirmiyor! Ve bu saçmalığa ortak olan sen! Seninle aynı şeyi düşünmüyorum Tek derdim sıcak bir kahve... hepsi bu işte!
Uzun bir sessizlik...ve yine bilindik, yalnızlık Hadi gel! Bu şiir saçmalığına isim bulalım? Bence:’her şiir,yalnızdır’, sence? Bence de:’ her yalnızlık, şiirdir.’ e o zaman... Dur! Acele etme hemen... Gel bu şiirin ismi: ‘yalnızlıkta kalan şiir’ olsun Peki ! Tamam. Bu canımda güzel olan her şeye feda olsun...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
O Bir Yalnız Şiir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
O Bir Yalnız Şiir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şairin tek besini yalnızlık değil midir ? İçimizde yanardağlara döner lavları sözcükler değil midir ? Okumakta geç kaldığım için bağışlayın. Kutluyorum. Sağlıcakla.
bir şeyi anladım ki... bu şiir benden de yalnız.
finaldeki söz cok güzeldi..tebikler