(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kolay şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kolay şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dile kolay bir ömür güneşten evvel doğmak, İç içe karanlığı, ateşle nura boğmak.
........
KOLAY OLAN NEDİRKİ..HİÇBİRŞEY KOLAY DEĞİLDİR..BİR YOL VARDIR ENGEBELİ ,BATAK DİKENLERLE DOLU..HİÇ BİTMEYECEKMİŞ GİBİ..HİÇ IŞIĞI GÖREMEYECEKMİŞ GİBİ..ATEŞ TOPLARI GEZİNİR SIRTIN İÇİNDEN..FIRTINALAR KOPAR ÇEHRELER KIZARIR BİR AN BIRAKAYIM DERSIN GİBİ BİR DÜŞÜNCE BELİRİR AMA MÜMKÜNMÜKİ DAHADA SIKI SIKIYA SARILIR İŞTE OZAMAN GERÇEK MANADA AŞK VE ATEŞ OLUR..AŞKIN OLDUĞU YERDE İSE NUR OLUR GÖNÜLLEH HUZUR BULUR ..YİNEDE HUZURU SEVMEYİZ..EZİYET ACIDIR BİZİM İLACIMIZ.YAPAMAYIZ MUTLU OLURSAK GÜLERSEK SANKİ İHANET EDİYORMUŞUUZ GİBİ GELİR..DAHA GÜNEŞİ GÖRMEDEN IŞIĞIN İÇERİ SİNMESİNE İZİN VERMEDEN BİZ IŞIK OLMAYIYIZ AŞK İLE NUR IŞIĞINI YAKMAK İÇİN..
KOLAY DEĞİL İŞTE HİÇ BİR ŞEY.. YADA ÖYLE KOLAYKİ YAPMASINI BİLENE...AMA GÖYNDEN GELEREK AŞKLA VE ATEŞİN İÇİMİZDE YANARAK NUR/A DÖNÜŞMESİYLE...
Bu yoruma, yukarıdaki iki mısranın vesilesi hadise izhar edilir... Şöyle ki, henüz 5-6 yaşında alnı secdeyle tanışan ve artık yaşı yetmişe dayanmış bir ihtiyar geçip giden yılların ardından bir akşam vakti şöyle diyordu... "60 yıl var ki; üzerime güneş doğmadı..." Ne derin ve ne zor... Ne karanlık ve ne nur...
ateşin ne olduğu malum yakıcıdır, kimi zaman kızıl kimi zaman sarının tonlarına o an ki şiddetine göre renkler görünür, ateşin boğduyu kesindir ama ateş nurla boğmaz çünki nurdan yaratılmamıştır ki nurla boğsun...
nurun olduğu bilinir ama rengi muhaldir belli değildir,nur cennettedir ateş cehennemde aslında bu son söz bile ateşin nur olmadığına kafidir...nurla boğulan birşey de yoktur nur girdiği yere huzur verir neden boğsun ki?
murattegin tarafından 3/1/2010 2:31:52 AM zamanında düzenlenmiştir.