Kirpiklerime asılan şelale Akmasın diye tutmak isterken Gülkurusu akşamlara firar eder Geç kalınca sevmeler ne zormuş meğer Zaman hızla akıp gidiyor biz düşünürken...
İstendiğinde sığdırır dünyaları İstemezse almaz bir damlayı Bile bile ısrar etmenin ne anlamı var Öylesine coşkulu ölesiye inanmışlık Düşlere düştü sevgiyağmurlarında ıslanmışlık...
Usanmışlıktan değil şikâyetim Hani bekliyor ya insan Bir harf, bir kelime, bir cümle Her dönemeçte savrulurken bakışlar Uzaktan gelecek yolcunun özlemiyle…
Vazgeçememekmiş meğer Sevmek Farketmesen de, kendiliğinden gelir ayan’ı Gidenin yerine bir yenisini almıyor yürek Anlayacağın son söz; malûm’un beyanı…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Malumun beyanı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Malumun beyanı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevmek, vazgeçememekmiş meğer Farketmesen de, kendiliğinden gelir ayan’ı =============== SEVMEK; Bilinmeze doğru gitmektir.Sevmeden yapamazsın sevince de işin içinden çıkamazsın. Yürekten Tebrikler .. Saygılar
Gidenin yerine bir yenisini almıyor yürek Anlayacağın son söz; malûm’un beyanı… MÜTHİŞŞŞ..HARİKA..MALÜM İŞTE...SÖZ SÖYLEMEK NE MÜMKÜN BUNUN ÜZERİNE..HER ŞEY GÖNLÜNÜZCE GERÇEKLEŞSİN DİYEREK KUTLAYIP GİDİYORUM..EMEĞİNİZE VE YÜREĞİNİZE SAĞLIK..
Sevmek, vazgeçememekmiş meğer Farketmesen de, kendiliğinden gelir ayan’ı Gidenin yerine bir yenisini almıyor yürek Anlayacağın son söz; malûm’un beyanı…
.............Bu sevda tutkuları toplumlara ,geleneklere,törelere göre değişkenlik göstersede duygular aynı Bizde sevgi ktsal,seviyorum demek o kadar özğür olamıyor.Onun için günül sevgisini haykırmak,özğür bırakmak zor..Sevmek unutmamak,yaşamak,duymak anlamındadır..Hele ilk sevgiler hiç unutulmuyor... Kutlarım saygılar dost
Usanmışlıktan değil şikâyetim Hani bekliyor ya insan Bir harf, bir kelime, bir cümle Her dönemece savrulur bakışlar Uzaktan gelecek yolcunun özlemiyle…
Sevmek, vazgeçememekmiş meğer Farketmesen de, kendiliğinden gelir ayan’ı Gidenin yerine bir yenisini almıyor yürek Anlayacağın son söz; malûm’un beyanı…
Usanmışlıktan değil şikâyetim Hani bekliyor ya insan Bir harf, bir kelime, bir cümle Her dönemece savrulur bakışlar Uzaktan gelecek yolcunun özlemiyle…
her zamanki gibi güzel bir şiir okuttunuz bize.kutladım saygıyla
cinitas tarafından 2/28/2010 1:53:33 PM zamanında düzenlenmiştir.
"Sevmek, vazgeçememekmiş meğer "....Psikoloğlar bu duruma hastalık diyorlar mış, tedavisi gerekli ve mümkün diye de ekliyorlar mış zira acı ve acının getirdiği yas en fazla 30 günlük müş bir artı gün fazlası var ise alarm zilleri çalıyor muş tedavi tedavi diye:)))
"MALUMUN BEYANI" başlığını görünce ya taşlama ya protest bir şiire gidiyorum dedim hazırlandım hemen, geldim bir de ne göreyim M E L A N K O L İ...
Dibe düşen not:))...Sevmeye devam.:)))
Eş:)Hülya tarafından 2/28/2010 12:10:03 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kirpiklerime asılan şelale
...............
ağlamak böyle ifade edilir işte..
şairin kaleminden ağlamak gülümsetti beni...
hep öyle olur..dileğimdir
kutluyorum emeğinizi
şiir,umut ve sevgiyle...