Başına taş düşsün derken Ağırlığımla alay edersiniz Nerde sevgiden nasibini almamış Bir insan görseniz Taş gibi adam dersiniz Soğuğu Hissizliği Duyarsızlığı Taş gibi diye tarif edersiniz Siz bana ne çok hakaret ettiniz insanlar…
Evet ben taşım Soğuğum Yolda ayağınıza değen çakıl taşı Dağ yamaçlarında ki kocaman kayalar benim Haksızlık etmeyin insanlar Benimde bir dünyam var Bende severim Bende de bir hayat var…
Taş deyip geçmeyin Bakın yalçın kayaların çatlaklarına Tutunan ağaçlar Açan çiçekler Konan kuşlar benimdir… Bende aşk olmasa Bende sevgi Bende hayat olmasa Hiç tutunur muydu sarmaşıklar bana Yosun sevgiyle kaplar mıydı dört yanımı?
Bakın yalçın ve sarp yamaçlarımdan akan Renk renk sulara Onlar benim göz yaşlarımdır…
Dayasanız sırtınız bana satmam sizi Korunak olurum Dost olurum Arka taş olurum…
Neyleyim ki ben bir taşım Siz görmeseniz de akar gözyaşım Bana iyi bakın insanlar Benim taş Sırtım arkadaş…
Artık bana güvenin insanlar Sizin gibi üçkağıtçı değilim hiç değilse Biraz soğuk Biraz hissiz görünebilirim Ama benimde sevdalılarım var Yosun gibi Kuşlar gibi Ve sarmaşıklarca sevdalı…. Ağırsam kendime ağırım Soğukluğum kendime Siz kendi yüreğinize bakın insanlar Benim içim Sizin riyakarlığınızdan sıcaktır…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TAŞLARIN İSYANI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TAŞLARIN İSYANI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
aşk şiirleri bolluğundan bir taş şiirine rastlamak taş etti sabah sabah beni üstad..ama taş gibi de şiirdi.. bin bereket ömrünüze gönlünüze...bize sizin için dua etmek kalır..
Kutlarım şairi çok güzel cümle dizeler,şiir duygu ve düşünceyi dile yazıya getiren güzel bir araç,hemde bilgi kaynağı,hayatın arkadaşı,ama güzel olursa sevgi taşır...İyi günler.
bazı kişilkler vardır soğuk gelir bize hemen ısınamayız ama tanıdıkça harbi dost denilen karakterde çıkarlar.. şiir bu duyguyu uyandırdı bana.. kaleminize yüreğinize sağlık..sevgiler
Dost olurum Arka taş olurum… .... bazı başlar taş'ı hakediyor ya neyse. güzel bir şiir. arkadaş kelimesinin arka taş, arkayı kollayan destekleyen anlamında olduğunu okumuştum uzun zaman önce aklıma düştü hocam şimdi öyle arka taşlar varmı acaba? Vardır umarım.
Artık bana güvenin insanlar Sizin gibi üçkağıtçı değilim hiç değilse Biraz soğuk Biraz hissiz görünebilirim Ama benimde sevdalılarım var Yosun gibi Kuşlar gibi Ve sarmaşıklarca sevdalı…. Ağırsam kendime ağırım Soğukluğum kendime Siz kendi yüreğinize bakın insanlar Benim içim Sizin riyakarlığınızdan sıcaktır… ............ kaleminiz daim olsun sayın şairim..cok güzel şiir..tebrik ederim..sevgiler..saygılar
Elime verilen oyun metni gibi okudum sonra bana ait replikleri tonlamaya başladım. Hani öyle kaptırıp sahne de taşları oynuyormuşum gibi oldu... şiir başlığı ve şiir şair hoş, çok hoştu.
Artık bana güvenin insanlar Sizin gibi üçkağıtçı değilim hiç değilse Biraz soğuk Biraz hissiz görünebilirim Ama benimde sevdalılarım var Yosun gibi Kuşlar gibi Ve sarmaşıklarca sevdalı…. Ağırsam kendime ağırım Soğukluğum kendime Siz kendi yüreğinize bakın insanlar Benim içim Sizin riyakarlığınızdan sıcaktır…
sustum kaldım ............ gerçek bir TAŞ olmak geldi içimden............ oysa yüklediğiniz anlamlarda varım zaten................ harikasın dostum.............var ol............... kocaman taş,kaya kadar tebrikler..........................
Taşıda sonunda delirttik valla.. Bak dile gelmiş sevgili şairimizin dizelerinde, haklı isyanının bayrağını kaldırmış göğe karşımızdakinin kusurlarını hatta çoğu zaman kusurda değil özelliklerini kusur gibi göstererek kendi zayıflıklarımızı sakalrız ya
ah biz insanoğlu, çoğu zaman dağ taş da bize hiç gelir kendimziden farklı olana acımasız oluruz
bir taşın gözyaşalrını görebilmektedir meziyet ve de hissedebilmektedir bencil olmadan
Biraz soğuk Biraz hissiz görünebilirim Ama benimde sevdalılarım var Yosun gibi Kuşlar gibi Ve sarmaşıklarca sevdalı…. Ağırsam kendime ağırım Soğukluğum kendime SİZİ TANIMAK BÜYÜK ONUR DEĞERLİ DOSTUM.YÜREKTEN SEVİYORUM SİZİ.TAŞIN İÇİNDEKİ CEVHER YÜREK GÖZÜYLE HİSSEDİLİR GÖRÜLÜR.KUTLUYORUM
Taş kadar ağırdı, Şiir'di taş gibisinden hem de. Hayatın gerçeklerine dem vurmaktı. Gezinmekti hayatın değer denilen ama kaybedilenleri arasında. Hakikatlere dokundurmaktı, sitem etmekti gizliden gizliye.. Hatta hüzündü biraz. İsyandı. Taş atmaktı, taşlamaktı inceden inceye değer, değer deyip de değerlerini kaybedenlere.. Üç beş günlük dost gibi görünenlere, dost/um diyenlere.. Taş bile dile gelmiş konuşmuş işte.. Varmı ötesi:)) Tabi anlayana!! Çok büyük haz alarak okudum. Çekmeli şiir denilen içine. Durmalısın, düşünmelisin dediklerinde. Hissettirmeli yazanın ruhunu, yüreğini. Yansıtabilmeli, bu hissi tattırabilmeli, yaşatabilmeli. Kurgu, senaryodan öte olmalı. Yazmış olmak için yazmak değil de yazanın, o yüreği, beyni, hayata bakışı dolaşmalı satırlarda. Bulmalısın hissetmelisin bunu. Günün şiiri'den sonra okuduğum şiiriniz, güne düşen şiir kadar lezzet bıraktı ruhumda.. Kutluyorum sn. şairim, yürekten. Saygı ve sevgilerimle...
(Teknik sebeplerden yada benim teknikle aram iyi olmadığından, sık yaşadığım bir durum bu. Yazıyorum, gönderiyorum gitmiyor, nasılsa gitmedi deyip, yeniden gönderirken ufak bir söz yada virgül bile olsa ekleme yapıyorum bu kez de sürekli düzenlendi görülüyor. Affola..) sera. tarafından 2/26/2010 10:40:18 AM zamanında düzenlenmiştir.
sera. tarafından 2/26/2010 10:49:09 AM zamanında düzenlenmiştir.
Artık bana güvenin insanlar Sizin gibi üçkağıtçı değilim hiç değilse Biraz soğuk Biraz hissiz görünebilirim Ama benimde sevdalılarım var Yosun gibi Kuşlar gibi Ve sarmaşıklarca sevdalı…. Ağırsam kendime ağırım Soğukluğum kendime Siz kendi yüreğinize bakın insanlar Benim içim Sizin riyakarlığınızdan sıcaktır…
şiir bu kadar güzel olur değerli arkadaştan tebrikler şiirlerinizi hep takip ediyorum ve çok beğeniyorum.selam ve sevgiler...
sevgi34 tarafından 2/26/2010 8:41:22 AM zamanında düzenlenmiştir.
Artık bana güvenin insanlar Sizin gibi üçkağıtçı değilim hiç değilse Biraz soğuk Biraz hissiz görünebilirim Ama benimde sevdalılarım var Yosun gibi Kuşlar gibi Ve sarmaşıklarca sevdalı…. Ağırsam kendime ağırım Soğukluğum kendime Siz kendi yüreğinize bakın insanlar Benim içim Sizin riyakarlığınızdan sıcaktır…
harika ancak bu kadar güzel anlatılırdı kutlarım saygı ve dualarımla
sevgili abim ev, ocak, dam olursun. düşmandan korumak için kale sur olursun, dalgalardan korumak için dalga kıran olursun. unutmamak gereken o vergili elmas, yakut, zümrüt olursun, desen desen rengarenk mermer olursun. sevgili abim bunları doğanın her tarafında buluruz ama seni ve senin gibileri nerde bulucaz. benim için adam gibi adamsın ve iyiki dünyaya oluşumun taş olarak gelmemişsin, seni ben bilirim abi insan gibi insan... mükemmel bir şiir, harika bir tema. yüreğine sağlık, sevgi ve saygılar sunarım.
Başına taş düşsün derken.........................................hiçmi beni düşünmessin Ağırlığımla alay edersiniz.........................................kendince yada gönlünce Nerde sevgiden nasibini almamış................................haya nedir bilmeyen Bir insan görseniz.................................................hemen bakışlarınızı yatırıverirsiniz uzağa Taş gibi adam dersiniz............................................ama bilmessinizki içinin sevecenliğini Soğuğu..............................................................buzdanda buz Hissizliği...........................................................duygusuzca bakmaları Duyarsızlığı ........................................................aldırmayan tavırları Taş gibi diye tarif edersiniz......................................oysa bilmessinizki benimde müstesna bir kalbim olduğunu Siz bana ne çok hakaret ettiniz insanlar….....................bense sizi yinede ne çok sevdim ve affettim
Evet ben taşım..............................................sadece dış görünüşümle inandığınız ve kandığınız Soğuğum......................................................borandan duvarlarım var benim Yolda ayağınıza değen çakıl taşı........................veya dengenizi kaybettirip düşüren o asfalt varya Dağ yamaçlarında ki kocaman kayalar benim...............benim işte itiraf ediyorum Haksızlık etmeyin insanlar.....................................neden ön yargılısınız.. Benimde bir dünyam var........................................küçücük yüreğime sığdırdığım hayallerim Bende severim.....................................................her insan gibi muhtacım buna Bende de bir hayat var….........................................siz hiç görmek dilemesenizde
Taş deyip geçmeyin.........................................iyice bir bakın ,hiç taşa benzer halim varmı Bakın yalçın kayaların çatlaklarına......................her bir mahlukat yuvalanmış Tutunan ağaçlar.............................................kök salmışlar hayata kollarıyla Açan çiçekler.................................................renkleriyle ,kokularını dağıtıyorlar hayata Konan kuşlar benimdir…...................................benim işte siz görmeseniz bilmesenizzde ,şarkılar söyleyen Bende aşk olmasa..........................................ruhum derinlikleri nerden görsün Bende sevgi..................................................küçücük bir bebeğin gülümsemesini nasıl severim Bende hayat olmasa.......................................yağmuru ,yada yakıcı güneşi hissedebilirmiyim Hiç tutunur muydu sarmaşıklar bana....................ben izin vermeseydim Yosun sevgiyle kaplar mıydı dört yanımı?................ben murad etmeseydim
Bakın yalçın ve sarp yamaçlarımdan akan .................olukların arasından kaybolan Renk renk sulara...............................................ben onlarla hayat buldum Onlar benim göz yaşlarımdır…..............................en sevdiğim içimden akan ve beni tek anlayanlardır
Dayasanız sırtınız bana satmam sizi..................................hep korur gözetirim Korunak olurum.......................................................kimse gözetemez benim yanımda size Dost olurum...............................................................dinler ,dertlerinize koşarım Arka taş olurum…........................................................taşta olsam yinede severim
Neyleyim ki ben bir taşım...............................içinde siz görmesenizde bir kalp atan Siz görmeseniz de akar gözyaşım ....................gizlice silerim çünkü Bana iyi bakın insanlar..................................görün artık beni Benim taş.................................................adım Taş Sırtım arkadaş…..........................................soyadım kaya
Artık bana güvenin insanlar...................................ne yaptımki güvenmessiniz Sizin gibi üçkağıtçı değilim hiç değilse.......................doğru olanı söylediğim içinmi kötüyüm Biraz soğuk.......................................................donuk ve ilgisiz Biraz hissiz görünebilirim......................................ama benimde hayallerim..gerçekleşmesini istediğim hülyalarım var Ama benimde sevdalılarım var...................................canına susadığım,hissetmek istediğim Yosun gibi .........................................................sarılamk istiyorum kopmamacasına Kuşlar gibi...........................................................yuva kurmak istiyorum kuytularımda Ve sarmaşıklarca sevdalı….......................................sarılmak istiyorum doyasıya Ağırsam kendime ağırım...........................................yoksa yüreciğim çok yufka Soğukluğum kendime................................................dışım sizi yanıltsada Siz kendi yüreğinize bakın insanlar..............................bir bakın bakalım Benim içim...........................................................dış görünüş önemli değil...ya Sizin riyakarlığınızdan sıcaktır…..................................gülüşleriniz sahte ve alaycı
ama ben hiç öyle olmadım tebessümüm ziyadesiyle güzeldir sevdimmi sevmek gibi severim bağlandımmı yürekten insanca severim dostlarımı aslında ben değilim taş olan aslında yapmanız gereken tek şey aynaya dönüp bakmanız
SULTAN HÜRREM tarafından 2/26/2010 8:00:51 AM zamanında düzenlenmiştir.
SULTAN HÜRREM tarafından 2/26/2010 8:04:04 AM zamanında düzenlenmiştir.
Evet ben taşım Soğuğum Yolda ayağınıza değen çakıl taşı Dağ yamaçlarında ki kocaman kayalar benim Haksızlık etmeyin insanlar Benimde bir dünyam var Bende severim Bende de bir hayat var…
beni mi anlattınız hocam bu kadar mı duygulara tercüman olunur saygılar
Taşı soğuk bakarsak haksızlık etmiş oluruz. Barındığımız damın temelinin sağlam oluşu gibi. Ve Sizde taşın niteliğini çok güzel ifade etmişsiniz. Kaleminize sağlık. Sevgi ve saygılarımla.
Artık bana güvenin insanlar Sizin gibi üçkağıtçı değilim hiç değilse Biraz soğuk Biraz hissiz görünebilirim Ama benimde sevdalılarım var Yosun gibi Kuşlar gibi Ve sarmaşıklarca sevdalı…. Ağırsam kendime ağırım Soğukluğum kendime Siz kendi yüreğinize bakın insanlar Benim içim Sizin riyakarlığınızdan sıcaktır…
muhteşem sevgili dost..insanların taşlığı mecaz kalıyor..taşların insanlığı gerçek..insanların gaddarlığı ve riyakarlığı da öyle..kutlarım..harika bir konu ve harika işlenmiş şiirde.. sevgim ve saygımla..
İnsanoğlu bu Nerede dilsiz görse hücum eder üzerine Nerde savunmasız görse ezer geçer Yeri gelir hakimi olur dünyanın Be heeeey beşer Haydi vursana Ölümede karşı dursana...DÜŞÜNDÜRÜCÜYDÜ ŞİİRİN DOSTUM. KUTLUYORUM YÜREKTEN.HAYIRLI KANDİLLER.
tas gibi siirdi tasi gedigine oturtmak buna denir kutluyorum tasa bile böyle sevgiyle bakan yüreginizi kutluyorum,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,saygilar slmlar duaile hayirli kandiller,,,,,,her duaniz kabul olsun,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
taş taş olduğuna sevinecek bir duysa:))
sevgiler yüreğine