(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENİ KENDİME SAKLADIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENİ KENDİME SAKLADIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Eksikdikçe çoğalanımdın an be an içimde Sek dublenin fon dibinde bazen Bazen hasret çalan ezginin telinde Her günde sen Her mevsim sen Sen oldum artık ben Hüzünbaz şebnemlerde ağıtımın sesi Sevdamı ayrılığa ilikledin Gel çöz vuslatı giyinelim Yine yeniden doğumun kutluğuna erelim.............diyesim geldi bu güzel eserden sonra. Öyle güzeldi ki. Okumalara doyamadım inanın.Duru, yalın, duygu yüklü şahaneydi. Candan kutlarım sayın üstadım. Selam ve saygılarımla.
"sigaram bittiğinde nöbetçi tiryakimsin artık sen… Bildin işte, ağladıkça, bir İstanbul tramvayında kaybolan yolcumsun içimde. Üstü başı açılmış denizimin fenerisin artık sen… Hadi durdur karesini hayatımın, kopsun sensizliğimin filmi.
Yazılamamış bir öyküden dön artık,
uykumun sağrısına uzandığımda gel, gel, gel yine yeniden… Sen içimde ağlıyorsun… Göğümle yerin arasında savrulan rüzgara bakıp; içimdeki yaralı kanatlara dokunuyorsun. Kaçıncı perdesindeyse bu gece; ilkyazdan seslerle fısıldıyorum kulağına, dinle… … Farkında mısın; hangi ışığı kaldırsam altından sen çıkıyorsun artık. Dolunay akşamüstlerime geliyor yavaşça,
ve sen ansızın vuruyorsun ayın bu halini, dönüyor, ardına bakmadan kaçıyor, farkında mısın? Farkında mısın, kaç çıkmaz sokağın duvarlarını yıktın içimde. Kaç kaldırımı dizdim yeniden, kaç ağaç diktim, görüyor musun?"
hiç yaşamamışım diyorum şimdi.. yaşadığımı sandığım yıllara bakarak olsa olsa bir kaç nefes almışım oysa... seninle yaşadığım bir dakika... ömrümün geçmişte kalan tüm kısmının mutluluklarından fazla.... hep mutluluğum oldun benim... hep benim kal.... seni hep sevdim... hiç tükenmedin bende... hep bende kal...bende sende...."
esmiş rüzgar gibi nefesin yarin saçlarının arasından dibi yaş yüreğinin duvarıma ........Şiirinizi okudum Üstadım.....Tabiki en özel yerimizde saklıdır değer verdiğimiz gönlümüzün kahramanı biricik sevgilimiz.....
Güzel şiirinizi ve yüreğinizi kutluyorum. Saygılarımla....
Bazı yaşanmışlıklar vardırki..hayatın hiç bitmeyen romanıdır....her ne olursa olsun...uzun uzun taşırsınız yüreğinizde ,hiç bir imlayı bile atlamadan.. okursunuz zaman zaman hayallerinizden....bazanda istersiniz birilerine hissettirmek ve gizliliği gizlilikte paylaşmak...işte böye bir salt anlatımdı bu güzel şiiir..kutluyorum...tebriklerimle...saygılar...
oldukça şiir... düştü geceme çok şey buldum .... çokça kendimi bulduğum dizelerde asılı kaldım,kurtarın beni hey hat şiire hapsoldum çokça yüreğine sağlık üstat selam ve saygılarımla
Akşamın hüznüyle gelirdi Hayallerime yoldaşlığın Sesini saklar Gülüşünü ezberlerdim içimde
Sen bende hiç tükenmedin Seni en özelimde kendime sakladım… ..........Bu kez kızdıracağım sizi kesin... Kaldı mı böyle seven erkek? Ya kadının parasının derdindedir, ya da kullanıp bir paçavra gibi bir kenara atmanın... Oysa kendisini dünyaya getiren de bir kadındır.
Sen bende hiç tükenmedin .... Evet tüketemeyizde zaten Toynak hocam. Güzel şiir güzel anlatımı var kaleminin. Dizeleri işliyorsun hocam tek tek aklımıza ve ruhumuza. Sayfanın büyüsü var sanki üzerimde. Kalemin mi kalemin sahibinin iyiliğindenmi bilemem ama her ikiside var galiba. teşekkürler dost iyiki varsın iyiki yazıyorsun. Selam ve saygılarımla.