Kimse ömrünce kedere sürgün değil. Her kışın ardında bir bahar var. Vakti geldi baharın.. Hep bir yanı kırık ya hani Bu hazan ona yetti O da mutlu olmayı haketti...
Aylardır bekledim, Tufan olmadı... Yıldızlar kayıp da düşmedi, Garip ! Sel basmadı hiç bizim mahalleyi. Bir meteor çarpmadı mesela Tam da üç sokak ötedeki parka, -Hani sen orada yürümeyi severdin ya- Neyse...
Sonra karşıdaki bakkal amca, Dermansız bir derde düşmedi. Uzaylılar Nimet teyzeyi kaçırmadı Dev böcekler istila etmedi şehri Zombiler de karşıdaki bankı yemedi -Zaten geçen dönenlerden biri de , Bu bankta ne de güzel otururdunuz demedi- Kusursuz bir fırtına Ansızın yolumuza çıkmadı En çok da ondan ümitliydim ya Neyse...
Hepsini geçtim... Dünya dişini sıkıp da İki gün karanlıkta kalmadı. Her gün vaktince doğdu güneş Saklanmadı...
Sen gidince sonum olur sanmıştım, Dünyanın sonu olur mesela Kıyamet kopar Film biter... Ama hiç düşünmemiştim Sen varken de Sen giderken de Sen yokken de Ben hep nefes almıştım...
Şimdi bütün tufanlar seni sarsın Ben hayatı alıyorum, Zombiler sende kalsın...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ZOMBİLER - MUTLU SON - şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ZOMBİLER - MUTLU SON - şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sen gidince sonum olur sanmıştım, Dünyanın sonu olur mesela Kıyamet kopar Film biter... Ama hiç düşünmemiştim Sen varken de Sen giderken de Sen yokken de Ben hep nefes almıştım...
Şimdi bütün tufanlar seni sarsın Ben hayatı alıyorum, Zombiler sende kalsın...
Sensiz yaşayamam, sen gidersen ölürüm yalanlarına güzel bir cevap olmuş bu şiir. Gidersen git der gibi olmuş. ve çok da güzel olmuş :)) ellinize sağlık olmuş :))
Dünyanın sonu olur mesela
Kıyamet kopar
Film biter...
Ama hiç düşünmemiştim
Sen varken de
Sen giderken de
Sen yokken de
Ben hep nefes almıştım...
Şimdi bütün tufanlar seni sarsın
Ben hayatı alıyorum,
Zombiler sende kalsın...
güzel anlatımdı
kutlarım saygılarım dualarımla