belki görmedin yada bilmedin bilmiyorum yorum kalmadı dilde çile yolunda tükendi hayat bağlı kaldıkça yalvarışa soyundum oda olmadı konuştum yarım kaldı yürek prangalar altında can acıda hadi sustur bende ki seni esaretim ölümden beter kır kalemi
yoruldum düşünmek istemiyorum kalp yaralar içinde gözlerini andıkça ya gel yada git yeter ki atma bilmediğim uzaklara kayboluş ürkütücü nefes ağlıyor sanki bedende izin kaldıkça
kolay geldi sana belki benliği yakıp kavuran sevgin kazandı galip gelmek bana yakışmazdı saflığım halen direnirken şeytansı oyunlara korkuyorum ruhun karanlık odasında bir ışık bile olsa razıyım ayaklanmak için sebep olurdu kirli dünyada.......
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
kır kalemi hadi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
kır kalemi hadi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
merhba ablasının bitanesi bak sevmek yaraşır sizlere hemen ne oldu kalem kırmaya kalktın bakim yaşam o kadar kısaki benim yaşıma gelince anlarsınız anca ne demek istediğimi:))))) ,tammı canım kardeşim yaşamak helde aşkı yaşamak güzel sizler yaşayın doyasıya hep sevgi sözcükleri dökülsün dilinizden yüreğinizden ablam şiirin çok güzel seni kutlarım sevgilerimi ve kırçiçeklerimi bırakıyorum sevdanla ikinize hoşçakal ablam
hoşgeldin ablacım merak etme çok şükür bizde bir sorun yok bir dramdan esinlendim o kadar:)biliyoruz hayatın aşkın kıymetini ablacım iyi ki varsın aldım kır çiçeklerini merak etme:)allahıma emanet ol saygılar...
Ammanin bir anda dedim ne oluyor kardeslerim o buyuk ask mereye gidiyor bak korkutman bakim su yasli abinizi :) siire guzel demicem emi:) ne o kir kalemi falan yahu gencler sizin kalemleriniz kirilirsa biz yaslilar ask siirlerini o buyuk sevdaliklarini nasil okuruz nasil afferim bu genclere sevginin yuceligini degerini nasilda biliyorlar diyemezssek uzuluruz siire gelince eh hadi garim guzel olmus senyor gardesim emme velakin didaha girmir dimeh yoh emmi uzmen bakem su gurbetci abeyinizi saglicakla sevgi ile mutluluh ve huzur icinde galiniz emi :)
hoşgeldin abicim:)yorumuna bayıldım öncelikle demeden geçemicem merak etme korkulcak bir durum yok bu senyorun yüreği sedasına deli gibi atmaya devam ediyor:).arada ben nacizane dökülür kalemimden sonra yine aşkla çağlar iyi ki varsın hayırlı geceler abicim allaha emanet ol ..