gökyüzü gözlerini çalmış sanki martıların raksı bulutların hakimiyeti tenimde ki ellerin ne bir kelam cana ait nede bir ses ruha hükümlü
soyutladım yaban yüzleri çehremde geçmiş karakterler mazi adına geçen isimler silindi senle birlikte soru sorma hafıza kayıplara karıştı sevdanla
bilmediğim bir yolda yürüyorum yanında yabancı olmak ne kadar acıymış aşka kaç sene harcandı kaç duvar yıkıldı yalnızlığımın kalesinde sorumlu kim geç kalış adına sus konuşma göz yaşların yürekte kordan pençe her defasında
son limanım sensin sevda denizin benimle dalgalansın şimdi senden tek isteğim göklere aç elini dularında ismim olsun gelip geçici niyetle değil nefes aldığın her gün beni yazsın..........
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
nefesin beni ansın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
nefesin beni ansın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
MERHABA SENYOR SON DERECE DUYGU YÜKLÜ ŞİİRİNİ TEBRİK EDİYORUM.SEVGİYLE KAL HOŞÇAKAL.MÜBAREK KANDİLİN KUTLU OLSUN.ALLAH TÜM DUALARINI KABUL ETSİN.GÜLHAN KESKİN.
son limanım sensin sevda denizin benimle dalgalansın şimdi senden tek isteğim göklere aç elini dularında ismim olsun gelip geçici niyetle değil nefes aldığın her gün beni yazsın..........
son limanım sensin sevda denizin benimle dalgalansın şimdi senden tek isteğim göklere aç elini dularında ismim olsun gelip geçici niyetle değil nefes aldığın her gün beni yazsın..........
...........................
kaleminden dahası yüreğinden dökülenler sevgi balı daim.