keyfekeder ıssızlığa içiyorum bu vakit hayata bir sarhoşun şişesinden bakmak gibi.. yudum yudum içip yudum yudum ölüyorum...
yangınlarım coşkulu yüreğimde kadehler söndürmüyor artık. çaresizce sahillere vurup avuçlarcasına denizi.. adım adım gidip adım adım ölüyorum...
geceler ıssız ay bile dargın göstermiyor yolumu küskün yıldızlar.. tutkularım cezalı hüsranlar peşimde beyhude kaçma gayretleri .. her adımda tökezliyip duruyorum her duruş bi husrana teslim maziden koşma çabası sendelemeler engel.. durup durup kalkıp durup durup ölüyorum...
bir tiryakinin sigarasında yaşamak gibi başıboş yalnızlıklara nefeslenip bu akşam çekip çekip dumanı çekip çekip ölüyorum...
ruhumu sarmış hayaletler gibi , anlamsız düşünceler peşisıra etrafıma bakıp bakıp dalıyorum.. birşeyler yazmalı belki silmeden eller silip silip yazıp silip silip ölüyorum...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
öylesine şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
öylesine şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.