saat üçbuçuk.. gece yarısı yine .. duraksamış anlar ateş basar hoplayarak uyanırım ansızın sağıma dönerim boş , solum desen farksız ne beklerimki sanki tek kişilik yataktayım bu gecede diğerlerinden farksız...
bazen açılır üstüm.. örtmez kimse,.. üşürüm... sıcak bir ten arar kollarım. bulamaz.. üşürüm... sızarım kollarımda aşk hayalleriyle rüyalara dönüşür sevişmeler ramak kalır ısınmaya.. yarım kalır ansızın uyanınca.. üşürüm... koşarım bir hevesle yarıladığım rüyama tekrar dalmak için uykuya dön ..dön ..dönerim ama olamam muvaffak ... üşürüm... vazgeçerim teslim olup uykusuzluğa sonra bakarım tavana bakar bakar bakarım.. üşürüm... sabah olur aranır uykusuz gözler bulamayacağını bile bile .. titreyen narin bir endam ateş dudaklardan masum bir öpücük bir fincan çay yanında sıcak bir gülüş.. çarparım bir avuç su yüzüme gelince kendime.. üşürüm...
yaş 30 u geçer yakındır yolun yarısı bakarım maziye ,sadece dün geceyi hatırlarım.. zaten diğerlerinin kopyasıydı derim yolun diğer yarısı düşer aklıma yoktur ikiz yatakdan haber bir tebessüm belirir bıyık altından .. ama içimden .. üşürüm...
atarım sokağa kendimi .. süpriz yapar güneş yırtar bulutları gülümser aradan sanki bana özel.. kendine gel dercesine sarar etrafı bir kadın kokusu belliki önümden geçen hatuna ait.. uyanır içimde bir kıpırtı derin bir nefes çekerim içime.. toparlarım kendimi. iliklerim ceketimi... güülümserim düşerim yola...
hayat uzun der kaderimin kulaklarını çınlatırım. ısınırım...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
öylesine şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
öylesine şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.