(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ZÜMRÜT GÖZLERİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ZÜMRÜT GÖZLERİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğinize sağlık o zümrüt gözleri alana kadar güzel söz söylenir aldıktan sonrada dayaktan hep mor gezdirilir yada gözü çıkarılır değilmi şairim. Ne sevgiymiş şu erkeklerin sevgisi .Kusura bakmayında hanımların karnı tok yalan sevgilere.Selam Saygılar.
yorumun ve ziyaretin için teşekür ederim.... aldıktan sonra morartılırmı morartılmaz mı anlamam.... benimkisi platonik bir sevda. hayallerime de karışamazsın değilmi...ama eğer morartılıyorsa bunda kadının da payı küçümsenmez..... sevgiyle
İNSANIN NEYE NİYE NE ŞEKİLDE KIYMET VERDİĞİNİ GÖSTEREN HOŞ VE GÜZEL DİZELERDİ... OKUDUM SEVDİM EFENDİM.... İNŞALLAH MUHTABIDA SEVECEKTİR... KIRILMAMIŞSA ŞAYET...
Sözün özü azındaymış. az ama çok güzel dizeler ve candan çağrı umarım gelir zümrüt gözlü sevdiğiniz.sevgi dolu yüreğinize kaleminize sağlık değerli dost yürek daimi başarı dileklerimle.selam saygılar...
Anlamlı ve ustaca bir anlatım...Her zamanki gibi güçlü imgelerle dizelere yansıyan şiirinizi beğeniyle okudum...Yüreğinize ve emeğinize sağlık...Kutlarım... Selam ve saygılar.
Hangi renk olursa olsun gözler kalbin aynasıdır derlerya...işte o gözlerde sevilen sevgiyle bakan yürektir ahh bide yeşilse..teşekkürler şairim harikasınız..
yorumun ve beğenin için teşekür ederim. çok doğru gözler kalbin aynası. gözlere yansır aşk. yürek güzelliği gözlerde görülür en çok.....yeşil gözleri daha çekici bulurum.... sevgiyle....