Asi ruhumdaki divane aşkın sahibi…kim bilir şimdi hangi aynalarda yüzün…kim bilir hangi taş heykele gizlenmiş sesin....? sana sesleniyorum Smyrna nerdesin…?
Burdayım…
Hala gözlerimin izi kalmış Bu kentin sokaklarında, Islak,mağrur ve kibirli Bazen mavi, bazen yeşil.. Kokum sinmişken zeytin yapraklarına Sesimdi troy da yankılanan Babilin asma bahçelerinde Gülüşümdü Şaraba dem vuran…
Burdayım…
Afroditi Kıskandıran ben Ne tanrılara boyun eğdim, Ne savaşların ortasında aşkı yaşadım Ki her savaşsavaşımdı İçimdeki çocuğun gülüşünde gizliydi… Çok beklemiştim bu sesi, O seste çığlık olup Haykırmaktı özgürlüğümü…
Burdayım…
5000 yıl öncesinden Taş duvarlara esir olmuş hayatımdan çıkıp ta geldim… Sesini duydum Ve haykırıyorum işte Özgürüm,özgürüm,özgürüm...
Burdayım…
Ve Bir deniz olmalıyım şimdi Asi, Mavi kıyafetlere bürünüp Saçlarımın kumral rüzgarıyla esmeliyim Paylaşılan simitle Çayın demindeki dost sohbetine eşlik etmeli Gün batımındaki yakamozumu Beni seyreden aşıklara vermeli Bir yakamdan bir yakama yol göstermeliyim Martılara Çığlık çığlığa…
Hayat olmalıyım Ölü bedenlere Yanık sevda olmalıyım yanan yüreklere Şiir ,türkü Bulut ,yağmur olmalıyım. Yar olmazsam yaren Yol olmazsam yoldaş Dost olmazsam kardaş Can olmazsam,canan Bu şehrin sesi,nefesi,emeği Bu şehrin Sokaklarında hiç sönmeyen ateşi olmalıyım…
Ben bu şehrin ta kendisi olmalıyım Açı,toku Zengini,fakiri Genci,yaşlısı Çoluğu,çocuğu Tüm insanları ana gibi sinemde barındırmalıyım…
Ben, yeniden bu şehrin ta kendisi Ama Ta kendisi olmalıyım… Ben “İzmir” olmalıyım….
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TANRIÇA SMYRNA'DAN.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TANRIÇA SMYRNA'DAN.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hayat olmalıyım Ölü bedenlere Yanık sevda olmalıyım yanan yüreklere Şiir ,türkü Bulut ,yağmur olmalıyım. Yar olmazsam yaren Yol olmazsam yoldaş Dost olmazsam kardaş Can olmazsam,canan Bu şehrin sesi,nefesi,emeği Bu şehrin Sokaklarında hiç sönmeyen ateşi olmalıyım
merhaba güzel insan harika bir şiir harika bir anlatım. kutlarım yürekten. kaç bin yıl öncesine götürdünüz bizleri siz çok yaşayın emi siz aşk tanrıçasısınız bir kanadınız kırık olsa da zamanla düzelir her şey beş bin yıl sonra anşlaşılır kıymetiniz unutmayın aşkla kalın
Ben bu şehrin ta kendisi olmalıyım Açı,toku Zengini,fakiri Genci,yaşlısı Çoluğu,çocuğu Tüm insanları ana gibi sinemde barındırmalıyım…
Ben, yeniden bu şehrin ta kendisi Ama Ta kendisi olmalıyım… Ben “İzmir” olmalıyım….
Tebrikler değerli Şairim, yüreğine emeğine sağlık, gurur duydum bir İzmir sever olarak ve İzmir'de yaşayan birisi olarak hem de tam da Smyrna'nın karşısında oturup, her sabah gün doğumunda o tarihi anıtı karşısında gören birisi olarak, değerli Şairim sizi bir başka siteden tanıyorum malumunuz, şiirlerinizi okumak bir zevk ama bu şiir gerçekten mükemmel olmuş eve sen bu şehrin ta kendisisin evet evet İzmir'sin sen, Selam olsun aydın, dost, duyarlı Şair yüreğine...