(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yitik bir düş ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yitik bir düş ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sanatın en ince etkilenmeleri arasında kadın olmanın sadeliğiyle muhteşem jestlerinin yansıdığı doğal ve gizli bir uyum …
değil miydi ?
Muhteşem sanatıyla alemleri yaratan Rabbimizin..farklı duygularla donattığı erkek ve kadını bir bütünü oluşturabilmeleri için yanyana getirmiştir..sevgi/aşk hislerini en başta vererek.. Geçmişten modern topluma(!)..kadına biçilen değer üç aşağı beş yukarı hep aynı olmuş..şiirinizde serzenişte bulunduğunuz ortamın böyle olmaması gerektiğini gösteren en güzel/yegâne örneği Peygamber Efendimizin hayatında görüyoruz.. Tatbikatına gelindiğinde maalesef "toplumun değer yargıları" denilerek terkini..hatta daha acısı hiç olmayacak davranışlara bile gidilebildiğini biliyoruz..
"sünnet" başka nedir ki ?..bu konunun nesi uymamaya gerekçedir ? !!!...bu yönünü irdelemek istedim..
Çok güzeldi İlayda hanım..yüreğinize sağlık olsun..saygı ve selâmlarımla..
olur mu,en güzel şarkıların söylendiği sahne mutfak eviyesi..ama bir de o dört duvardan çıkmaya izin verse saçma sapan toplumsal kısıtlamalar.. kutluyorum.. sevgi ve saygımla..
Giriş kısmı aynı bir tiyatro metninin parantez içi cümleleri gibi geldi bana. Ve sonrasında gelecek kısım için sabırsızlandığımı itiraf etmeliyim. Ama sonra birden girişte verilen durumla yükselen tansiyon birden aşağı düştü. Fakat değindiği konunun bilindik olmasına rağmen hiç de sıradanlaşmadan ifade edilmesi takdir edilesi. Açıkçası bir tragedya tarzında ilerleyeceğini bekliyordum. Yine de güzel bir şiir okuduğum fikrini değiştirmez bu. Tebrik ederim.
ve
bulaşık eviyesinin köpükleri içinde
ya da , günlük rutin işleri arasında
sönüp giden bir düş !
BİR KADIN ASLA GÜNLÜK İŞLERİ İÇİNDE KAYBOLMAZ
O YERİ GELİNCE BİR HANIM OLMASINI BİLENDİR
TEBRİKLER ŞİİR İÇİN