karşıma çıktığın için sevmiştim seni.. ıssız gecelerimin aradığı olduğun için değil.. sevmek istemiştim sadece.. bencilce... belkide havanın soğukluğu minik bir elin heycanı terinde ısınmak.. belkide kaybolmak gözlerde çıkmaz odalarda sabahlamak.. belki belki yada belki.. ama konuşan biri olduğu için bahtiyardım .. tatlı dilinden değil tebessümüm ! yanmak istemiştim sadece.. dudaklarda alevli kelimelerin kor ateşinde... bencilce... hayallerimde olmazsa olmaz değildin.. istedimki mutluluk versin hayallerim.. tesadüf geldin giriverdin... biri olsun istemiştim sadece! bencilce... yaradan diyordu yalnızsan noksansın insanlıkdan.. ürktüm titredim tamlamalıydım eksikliğimi hayat suyum olarak kullandım seni... ıslattım korku ateşimi! bencilce...
bencildim işte.. sevmek istedi bu gönül kapılarda kul olmak kurak tenine yağmur bakışlarda sevişerek yitirmek benliğini ... başkasınıda severdi belki kim olduğu ne farkederdiki çıkmasaydın karşısına ansızın senden sonraki bu mapusa düşcekti...
artık çok geç be ya razı ol kaderine ,şansın böyleymiş de önce isyan et biraz, rahatla ağladıkça sonra teslim ol yazgına.. yada baştan kabullen yenilgiyi kendince mutluluk oyunu oyna tek şansın benim kapalı tüm çıkışlar .. çırpınma ...
sevmek istemiştim! sadece bir hakkım vardı sevmeye onuda kullandım sende .. artık kilitli kalbim, tutkularım esaret sana sense benimsin , taakii ebediyete kadar .. anlasana...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
öylesine şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
öylesine şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bilge Kişi; Çok çok güzel bir şiir, okuyanı etkileyici ve dokunaklı olmuş… Şiir sev, Şiir oku, Şiir yaz... ..................................... Saygı ve selamlar..
Çok çok güzel bir şiir, okuyanı etkileyici ve dokunaklı olmuş…
Şiir sev, Şiir oku, Şiir yaz...
..................................... Saygı ve selamlar..