Rüzgarın uluyarak geçmişini andığı zamanlar öykünmelerim oluyor yerli yersiz , sebepli sebepsiz güneşe , aya yalana dolana talana riyaya en çokta sana öykünmelerim …
Ve firak kokan sıla toprağına …
Alıp aklımı yaşamdan gitsem diyorum bir fırtına kopuyor nereye ? .. dur hele der gibi kar kış boran mevsimli saçlarımda …
Özlemek vuruyor gözlerimden örtülüyor güneşin perdesi içime kapanıyor karanlık ıslak gece dalgalar boyu büyüyen hasretin dövüyor biçareliğimi …
Vakit gece yarısı belli belirsiz şekiller geziniyor uykuya dalmış bulvarın karanlığında …
Ve geçmiş zamandır artık bizim için hayat yedi mühürlü kitap gibi …
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mühürlü Kitap şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mühürlü Kitap şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Alıp aklımı yaşamdan gitsem diyorum bir fırtına kopuyor nereye ? .. dur hele der gibi kar kış boran mevsimli saçlarımda …
.......
Ve bu fırtınanın askerleri doluşuyor açık duran penceremden en son okuduğum kitabın sayfalarını yırtıyor mazimin son anılarını silmeye çalışıyor hatırımdan..
Özlem..mühürlü/saklı bir kitap şimdi..her zaman okunmaya değer kalem..gönlünüze sağlık olsun..saygı ve selâmlarımla
yağmur sonrası toprağın kokusunda sen ne güzeldin şiir...