Bağlar bozulmuş, Bağban yok yerinde… Yüreğimde eski bir türkü, Hayalimde tutsak kaldı adın… Nerdesin? Ey özlenen sevgili!
Bedenim özgür olsa da; Ruhum sensizliğe tutsak… Gözlerimde yaş kalmasa da, Duygularım halen ıslak… Nerdesin? Ey baharı bekleyen yar!
Bu hazan mevsiminde, Usul usul düşerken yapraklar… Toprağa düşmüş bir tomurcuk misali, Bu ruhum sana muhtaç… Nerdesin? Ey-yüreğimde- hüzün tohumları eken yar!
Hayallerim dikenlerle çevrilip; Gül bahçemdeki güller solsa da… Yine de bir bekleyenin olacağım… Nerdesin? Ey hayal bahçemdeki dikensiz gül!
Hüzün gemisi yüreğime demir atıp; Seni benden alsa da… Beyaban olmuş bu yüreğime Bir serap ol artık… Nerdesin? Ey prangalı hayallerimin sultanı!
Ümitsizlik kuşatsa da virane evrenimi, Yok etmeyecek hiçbir şey bendeki seni… Bu hicranlı gözlerim; Her yerde ararken seni: Nerdesin? Ey beklenen sevgili!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
N-E-R-D-E-S-İ-N ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
N-E-R-D-E-S-İ-N ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu hazan mevsiminde, Usul usul düşerken yapraklar… Toprağa düşmüş bir tomurcuk misali, Bu ruhum sana muhtaç… Nerdesin? Ey-yüreğimde- hüzün tohumları eken yar!
SAYIN DEMİRTAŞ ;
SERBEST TARZDA YAZILMIŞ BU ŞİİRİ BEĞENEREK OKUDUM ... ÇOK ANLAMLI BİR ŞİİR OLMUŞ.... AYRICA KURGU OLDUKÇA İYİ OLMUŞ... TEBRİK EDERİM..
....Yücel Bey kardeşim ,uzaklardan dönmüş ,ama ne dönüş..muhteşem bir şiirle gönül hanemize yeniden uzun aylar sonra hoşgeldin...seni ve şiirlerini görmek ne güzel...bu şiirinle her övgüyü hakedecek bir anlatımı yakalamışsın,çok sevindim...
....Tekrar hoşgeldin...selam ve dualarımla...
Hüzün gemisi yüreğime demir atıp; Seni benden alsa da… Beyaban olmuş bu yüreğime Bir serap ol artık… Nerdesin? Ey prangalı hayallerimin sultanı!