Geçmişten gelen bakışlar nedenlerime otururken Teninden akan acılara cezveleşiyor yıldızlar Sanki nefesimde arıyor ona geceleri öğreten kadını Ve sen geliyorsun aklıma Aklımda zindan ayrılığın soğuğu Ses sıratında kelimeler suskun !
İçimde söndürdüğüm çok şey var Sana ulaşmaya çalışıyor benden geçen gerçek Sorguluyor yüreğimin delgisi! Nefretime özlem oturuyor Soru işaretlerin çengeli asılınca gırtlağıma Kasım yağmurları yağıyor muhtaç olduğun gözlerime!
Titreme ben gibi Beni gecelere bağlayan yıldız! Güneşe yutulmuş gecemde Ay sinesine atılıyor aşkın imzası!
Bir yanımda geceyi öğreten kadın Diğer yanımda hüznün suskunluğunda bir adam Vazgeçilmezliğin tanımsız sendromu Çıkıp geliyor her akşam Gönül sesime gam düşürüyor yorgun gülüşleri !
Ulaşırdım belki merihe kement atsam Sevdam Ah benim yorgun sevdam!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
......Ah Benim Yorgun Sevdam şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
......Ah Benim Yorgun Sevdam şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.