Gölgeler sarmış etrafımı Belki hoşum belki de nahoş Çarşaf ağızlılara inat içeceğim İçtikçe Uyutmayacağım uykuları bu gece!
Güneş izim Biliyordun derdimi Öldüm yar bakışı oldu kurşun Kendime gömüldüm!
Bak meyhaneci bak Aşk ta gelmiş pekte dertli Kapat kapıları kapat Mey bitti saki Bitti bittileri oynama kadeh Kendime noksanım!
Benden yılları saklayan sözlerimin yasaklısı Dertliyim,içeçeğim bu akşam Ah eden dudağımı öpsün sigaralar Küllenmiş yalnızlığımla buluşsun dumanlar!
Bakışıma gün düşürme çerez anı Rengi solmuş artık adını gönlüme yazdığım Bende yoksun aşk,yoksun işte Güneşin gözyaşını arama gözlerimde Nara atmadan doldur kadehimi saki Birde patlat ordan söylesin Zeki Müren Bak seyrimde benden daha dertlisi var!
Uzun hava söyletme beni Saki Beni senden daha mı çok sevdi mi ne Çaktırmadan göz kadehimi dolduruyor yağmur Söyle saki söyle Hatırlanmak mı istemiyor hatıralar!
Gün eteklerini topluyor bak Cengaver kadehte söz bitti Gelir geçer deme Gözlere döner mi dökülen yaşlar Izdırap lokması yürekte zehir Gölgelendi gerçekler!
Zamana imzam olsun saki Gözyaşımdan da anlamadın beni Bu bestem sana olsun Şiirimin gölgesinde Ruhunda kaybettin Kaybettin beni Bu bestem sana olsun!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.....Mey Bitti Saki şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.....Mey Bitti Saki şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.