(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TOMURCUĞUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TOMURCUĞUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sen Gülgoncası, Büyümedin ki hiç. Açmadan solmaya Mahkum tomurcuğum…
Gözlerin puslu Dillerin suskun Ellerin ufak Yüreğin yorgun tomurcuğum…
Sen Gülgoncası, Küs olmuş yağmurlar Tutmadan düşlerin Yitik tomurcuğum…
merhaba güzel insan kutlarım bu güzeşl şiirini ne güzel olmuş. yüreğinize sağlık. her günün bayram güzellliğinde geçsin GÜZEL BAYRAMLAR DİLİYORUM sevgiyle kal
Şiirlerin gerçek anlamı mutlaka yazanında gizlidir ama ben açmadan solan çok goncalar gördüm.Şiirinizi okurken çok duygulandığımı,gözlerimin buğulandığını belirtmek isterim.Bu duygu yoğunluğu şiirinizin bestesi de çok harika ve söyleyen sanat ehli ses hüzünü çok iyi aksettirmiş.Emeği geçen ince ruhlu gönülleri kutluyorum.Böyle güzel çalışmaların devamını dilerim.Selamlarımı,saygılarımı bırakarak ayrılıyorum sayfanızdan.Esen kalınız....Ahmet BOZTAŞ(Teknik Öğretmen)...
Yazabilmek dahi hiç yazamayan birinden bir adım önde omaya yeterli bir duygu zenginliğidir....tebrik ederim...kaleminizin hızı kesilmesin dileklerimle..sevgiyle kalın.
Keşke bu kadar emeğinize karşılık güzel şeyler yazabilseydim. Çok emek verdiğinizi farkedebiliyorum fakat daha çalışmanız gerekiyor. Arabesk olmuş kardeşim üzülerek söylüyorum bunu.
Dillerin suskun
Ellerin ufak
Yüreğin yorgun tomurcuğum…
Sen Gülgoncası,
Baharında ömrünün
Mevsimsiz yazılmış
Kayıp tomurcuğum…
ANLAMLI DİZELERDİ SAYFANIZDAN OKUDUGUM DİZELER YAZAN VE YORUMLAYAN YÜREKLERE SAGLIK SAYGI LARIMLA .