(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KÂFİYE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KÂFİYE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
'Selam olsun Nafi'ye Güzel uysun kafiye.' Kalemine sağlık Hocam.İyi vurmuşsunuz.Sanatı sanat olarak yapmak,lale devrini getirir belki ama, o da isyanları ve çöküşleri.Bunu birilerinin anlatması gerekiyor.Saygılar.
sevgili dostum her yazarın kendine has bir uslubu vardır ve o şekilde yazmaya devam eder günümüzde binlerce şiir yazan gerek kafiyeli gerek serbest tarzda, ben yıllardır sitelerde takılırım hiç kimseden duymadım neden serbest yazıyorsun veya neden kafiyeli yazıyorsun diyeni şair insan hoşgörülü insandır eğer bir şair diğerini çekemiyorsa bu şaire yakışmaz bir tutumdur bana göre nitekim sizin şirinize yorum yaparak diğerlerini yeren arkadaşlarımız olmuş gibi geldi bana belki siz bunun böyle bir yere geleceğini düşünmediniz fakat insanların tutumlarını göz ardı edemezsiniz beğenen beğenir beğenmeyen beğenmez fakat hiç kimsenin bir diğer şair dostumuzu yermeğe hakkı yoktur beğenmiyen yorumlamaz sevgi ve saygılarılarımla.
Güzel uysun kafiye.'
Kalemine sağlık Hocam.İyi vurmuşsunuz.Sanatı sanat olarak yapmak,lale devrini getirir belki ama, o da isyanları ve çöküşleri.Bunu birilerinin anlatması gerekiyor.Saygılar.