(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
üç kuruşa gitti bilgilerim can sağolsun biriktiripte değerinde satamayanlar canları sağolsun sende sağol Çınar Hocam bu güzel dizeleri paylaştığın için yüreğine sağlık sevgilerimle...
işte sorunlarımıza dikkat ceken bir şiir daha. bazen hayellerimizi yazarız,bazen yaşadıklarımızı,bazende kurgu ve empati şiirleri.ama sizin şiiriniz gibi şiirler uyandırır bizi.duyarlı dizelerinize tebrikler hocam.
Şimdi gülüyorsunuz, ama; Nereden bileceksiniz işsizliğin de bir meslek olduğunu.. Hele; Kültür düzeyi böylesine yüksek, bir işsizler ordusu bulunduğunu.. Anlıyor musunuz! .. İşsizlikte bir meslek, hem de, ......ne onurlu bir meslek!
ÇINAR DOSTUM. TERCÜMANLIK YAPTIĞINIZIN FARKINDAMISINIZ. YÜREKTEN KUTLADIM. HEP YAZSIN BU KALEM.
....İşsizlik Evsizlik çok çektim hayatımda, Sayın Çınar Ağabey İşsizlik Okuduk ya ellerin memleketinde sağlık eğitim devlet tarafından karşılanıyor. Devlet çocuğunuza badava okutarak geleçeğini hazırlıyor. DEMEK İSTİYORUM Kİ ÇÖZÜM PROJE ÜRETMESİ GEREKENLER BU GÜN ÇATI ALTINDA BİR BİRLERİYLE ATIŞMA YAPIYOR. LAF EBELİKLERİ. üSTAD ÇOK ÖNEMLİ KONU İÇİN ŞİİR YAZDIĞINIZDAN DOLAYI SİZİ KUTLUYORUM. ha sonuç olarak benim işim benim evim oldu ama içimdeki işsizler içimdeki evsizler hiç bitmeyecek tebrikler. Hasan Öztürk
hasan Öztürk tarafından 5/26/2007 5:56:21 PM zamanında düzenlenmiştir.
Patron tamam anladık... kendimi feda edeceğim senin için söz:))) Şaka şaka Nasılsın ve neden görünmüyorsun ortalıkta? Gene dokundurmuşsun bir yerlere ama anlsalar ya...
YAŞASIN İŞSİZLİK diyorsun. kutlarım. nükteli bir anlatım vardı. Sani Nasrettin Hoca karşıma geçmiş hem güldürücü hem de düşündürücü bir şey anlatıyor sandım.