(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DEPREM HOCAMIZI 25 MAYIS GÜNÜ SON YOLCULUĞUNA UĞURLADIK VE HER GÜN OKULUNDAN EVİNE GÜLER YÜZÜYLE GİDEN HOCAMIZIN O GÜN CENAZESİ OKULDAN KARŞIYAKAYA KARANFİLLER , ALKIŞLAR VE GÖZYAŞLARI EŞLİĞİNDE GİTTİ... BU DUYARLI ŞİİRİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER..
Bizler şu devirde bıçak sırtında yürüyen insanlarız, çünkü biz öğretmeniz. Tehdit yeriz, sadece öğrenciden değil, babasından anasından ve akrabalarının her çeşidinden. Nedenini sorma istersen. Dünyaya getirenler saldım çayıra mevlam kayıra der, ilgilenmezler gereğince. Ama iş sorun çözmeye gelince potansiyel suçlu öğretmendir her daim. İşte burada da film kopar ve nokta hedef oluruz. Geçim derdi bir yandan, ayakta kalma mücadelesi bir yandan... Kendi çocuklarımıza göztermediğimiz sabır, şefkat ve anlayışı veririz hiç düşünmeden. Gönül işidir öğretmenlik. Her türlü olumsuzluğa rağmen yüreği ellerinde gezenlerdir öğretmenler. Arkadaşımıza Allah'tan rahmet diliyorum. Sana da teşekkürler abim.
alkışlarım değerli hocam size yüreğinize sağlık sevgilerimle....
Vuruldu... Vuruldu gözlerimizin önünde Bedeni kan, elleri kan Düştü… Düştü gözlerimizin önünde Kaldırımlar kan, sokaklar kan kokuyor Yüreğim… Yüreğimiz kan ağlıyor
..........izleyemedim, .......................koklayamadım, gözyaşlarıyla sulanan aydınlık, ................................umut kokan karanfilleri.. Deprem olmuştu Ankara''da, ..............................Deprem ölmüştü Ankara''da. Haberiniz var mı! ... ölüm çok acı birde sevdiklerine gelince çok daha ağır gelir ağrısı yüreğinze sağlık hocam saygılar
fırtına koptu ankarada, bir kalleş rüzgar esti ankarada savurdu suyu, ekmeği, aşı, ateşi, yağmuru... kıydılar bir tene.. tene mi.. yok yok onlar öyle sandı, kördüler görmediler.. onlar geleceğini yıktığını bilmediler, onlar vatanı vurdular bilmediler... onlar ....
Çınar Bey, kutluyorum yürekten... sizin kaleminiz başka işte. tebrikler.
duyarlı yüreğin var olsun dostum... öğretmenler her zaman toplumun ışığı olmuşken,böyle alçakça öldürülmesi -katledilmesi demek daha doğru olur-bağışlanacak,ve görmezden gelecek kadar hafif olmamalı. kutluyorum... her şey gönlünce olsun... sağlıcakla kal.