(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yorumlarıyla renk katan tüm dostlara teşekkür ediyorum bir de şair yorumu yapmayı istedim ; hani bir söz vardır incir ağacı diktin ocağıma diye her şeyimi alıp götürdün elimde hiç bir şey kalmadı anlamında sevgiden daha değerli bir hazine varmıdır ki onu yitirdiğinizde zaten incir ağacı dikilmiştir ocağınıza ve o incir ki yapraklarını ilk kez ayıpların örtünmesi için sunmuştur insana...Kuruyan bir ağaç yaprak vermeyince hele hele bir de sevgisizliğin çırılçıplak ayıbını nasıl kapatır çaresizlik işte buradadır... Sevgiler güzellikler her zaman üzerinize olsun sevgiyle ve sevdiklerinizle kalın her zaman sevgilerimle...
Sevgisizlik sevgili, ................ bu dünyadaki en büyük kayıp Şimdi geride kalan şaşkın bir ben, Bir de; Nasıl örtüneceğini bilemeyen çaresiz, ..................................................çırılçıplak bir ayıp... ...........
Ne diyeyim insan olupta bu duygudan nasiplenmemişlere ne diyeyim?
Sevgisizlik yaşarken ölmek demek, yaşamın temeli sevgi. Yüreğinize sağlık çok güzel bir şiir. İncir ağacı da soğuğa dayanamz ve kurur. Sevginin sıcaklığı gibi sıcacık olmalı iklimi. Sizin de iklimininz sıcacık olsun. Sevgiler
Yine kısa ama çok şeyler çağrıştıran dizeleriniz,sevgisizliğin çıplak yalnızlığını,çok güzel anlatıyor. Çok güzeldi,sevgili göle.Saygı ve sevgimle.Hep sevdiklerinizle olun.
Bir sevgim vardı elimde avucumda, onu da alıp götürdün... Diktiğin incir ağacı da kurudu artık! .. Sevgisizlik sevgili, ................ bu dünyadaki en büyük kayıp Şimdi geride kalan şaşkın bir ben, Bir de; Nasıl örtüneceğini bilemeyen çaresiz, ..................................................çırılçıplak bir ayıp...
Şiir güzel olduğu anlar bir yolunu bulup okuyanın da yüreğine girip deşiyor
en büyük kayıp sevgisizliktir en büyük eksikliktir bir yanı yoktur insanın sevgi olmazsa harika bir şiir arkadaş çok beğendim burada yazılan o bilinmeyen çaresizliğin çaresi sensin çaresizsen çare sensin demişler ya kuruyan incir ağacı olsun yüerkte sevgi filizleri hep vardır birisi kurursa bir diğeri onun yerini alır şaşkınlık zamanı geçicidir yerini yeni bir aşkyamanı alır tebrikler hayat:))
Bir sevgim vardı elimde avucumda, onu da alıp götürdün... Diktiğin incir ağacı da kurudu artık! .. Sevgisizlik sevgili, ................ bu dünyadaki en büyük kayıp Şimdi geride kalan şaşkın bir ben, Bir de; Nasıl örtüneceğini bilemeyen çaresiz, ..................................................çırılçıplak bir ayıp...