Küstüm barışa Artık kim götürürse götürsün bu zeytin dalını Musa’nın alnını kirletenlerin Nedenleri varsa Yanakları kızarmış bir ar taşısın Âdem’in çocukları…
Köpürsün Kızıldeniz yarıldığına bin pişman Başını taşa vursun asa Kibirli bir heybetle yürüsün Kabil’in soyu…
Nerede kaldınız? Ebabiller de gelmedi… Ebrehe’nin dişleri değiyor. Mescid-i Aksa’ya Kanatlarından kan damlıyor artık Beyaz güvercinlerin.
Öyle yüzüme bakma çocuk Sayamıyorum acıyan yanlarımı İhtiyarlıyorum gülüşlerinde Ve hala cennet kokuyorsun. Kimin aklına takılacaksın ki? Bunca kirin arasında Şarapnel yarası göğüsden süt istiyorsun
Bende bıktım bu arsız şehrin duvarları Örtmüyor yüzümü Önceden üç günde ölürdüm Şimdi soğuk ölümler gibi yaşamın yüzü Beni yeniden doğur anne Tıpkı gölgem gibi En sevdiğim renk
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KIRMIZI GÜVERCİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KIRMIZI GÜVERCİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nerede kaldınız? Ebabiller de gelmedi… Ebrehe’nin dişleri değiyor. Mescid-i Aksa’ya Kanatlarından kan damlıyor artık Beyaz güvercinlerin.
İnsan hakları derler onca masumlar can veriyor zalimlerin kurşublarıyla zülümün pençesindeler..Ama seyirciler nedense.Kalplerinin yerlerinde taş mı taşıyorlar bilmiyorum..Anlamlıydı şiiriniz yorumda güzel olmuş..Kutlarım dua ile..
İnsanlığın kanayan yarasından kırmızıları serpmiş şiir insanlığın uyuşmuş beyinlerine... Teması,Kurgusu, zengin ifadelendirmesi ile mükemmel bir şiir... Ve harika seslendirme... Yürekten kutlarım, selam ve muhabbetlerimle...
Önceden üç günde ölürdüm Şimdi soğuk ölümler gibi yaşamın yüzü
Ölümün yüzünü soğuttular çünkü..artık her tarafta var olan ölümler soğuk bir ekrandan evlerimize yansıyor ve biz acılı haykırışları bir film sahnesini izler gibi çaylarımızı yudumlarken izleyebiliyoruz..heyhat ki çok da kılmız kıpırdamıyor..Mustafa Bey kardeşim , şahsıma söyleyerek söylüyorum ki eskiden insandık biz ve bu acılar bizi en fazla üç gün yaşatırdı ,çünkü kaygısız değildik..şimdi tüm insanlığımız ölüvermiş içimizde ,sadece vaad edilen vakde kadar nefes alıyoruz ,hesap vaktine kadar...ruh ölü zaten ..öyleyse nasıl öleceğiz ki üç günde..
Ölüler gibi yaşayanlar tekrar ölür mü ki????!!!!!
.....Ne güzel anlatımdı ,yareledi yüreğimizi....duayla kalın...
Öyle yüzüme bakma çocuk Sayamıyorum acıyan yanlarımı İhtiyarlıyorum gülüşlerinde Ve hala cennet kokuyorsun. Kimin aklına takılacaksın ki? Bunca kirin arasında Şarapnel yarası göğüsden süt istiyorsun
Bende bıktım bu arsız şehrin duvarları Örtmüyor yüzümü Önceden üç günde ölürdüm Şimdi soğuk ölümler gibi yaşamın yüzü Beni yeniden doğur anne Tıpkı gölgem gibi En sevdiğim renk
Kırmızı olsun
KIRMIZI OLSUN KARDEŞİM,GERÇEKTEN KIRMIZI OLSUN.AMA AMERİKA DÜNYANIN TEPESİNDE OLDUĞU MÜDETÇE KIRMIZI OLACAĞINI SANMIYORUM.GÜZEL VE DUYARLI ŞİİRİ KUTLARIM .HEMSERİM KALEMİN HİÇ SUSMASIN.YÜREĞİN DERT GÖRMESİN,SİİR VE DOSTLUK ADINA SELAM VE SAYGILAR.
Şiir çok güzel seslendirme ise mükemmeldi var olun yüreklerinize sağlık. Ama keşke dedim o resim olmasaydı sayfada, her ne kadar bilsek de şiirin içine girmeseydi o görüntüler... Varlar ve gerçekler, zaten şiirin metninde de geçiyor. Fikrimdi sadece, ekledim. Tebriklerim kalbi.
Sayfaya düşen şiiri alkışlıyorum.Dikkatle hazırlanmış,ifade zengini ve teması ile takdire şayan bir eser. Yorumla bütünleşmiş.Emek sahiplerine teşekkür ediyorum duyarlılığından dolayı..Doğan ve Bilge ortak yapımı.Beğendiğim bir çalışmaydı.Tebrik eder,başarılarınızın devamını dilerim.Eyvallah.
Bende bıktım bu arsız şehrin duvarları Örtmüyor yüzümü Önceden üç günde ölürdüm Şimdi soğuk ölümler gibi yaşamın yüzü Beni yeniden doğur anne Tıpkı gölgem gibi En sevdiğim renk
ÇOK ANLAMLI VE GÜZELDİ DOST KUTLARIM SAYGILAR SELAMLAR
HAKİKATIN ACITICI KANATICI YANLARI VİCDANI OLANIN VİCDANININ PİMİNİ ÇEKİYOR KALBİ OLANIN BAM TELİNİ İNLETİYOR MEST OLDUĞUM BİR ŞİİR VE SARSAN ÇARPICI TAMAMEN GERÇEK MISRALAR ALLAH RAZI OLSUN TEBRİKLER SELAMLAR
evet bazen yaşamın acı gerçekleri ve kirli ellerin kan kokan nefeslerini hisstdince yüreğimizde kırmızı bile acıyı temsil ediyor o zaman... yüreğin kanı o kadar hissediliyor ki.. içim acıdı.. selam olsun sevgi barışa gebe günlere..
Filistin mahşerlik davam, o çöller daha doymadı kanıma ölmek var,ölmek yakışır müslümanın şanına aahh..Mescidi Aksa, sen ne kadar nazlısın yeryüzünde nekadar aşığın var gözü kapalı girer koynuna sen artık müslümanın şerefi,onuru,bayrağısın sen kızıma gelinlik,oğluma mürvetsin
çok sevdiğim kardeşim ,Allah ne böyle resimler nede böyle şiirler yazdırsın bir daha,içim açıdı,yandı, duyarlı yüreğini kutluyorum Allah bu davada müslümanları muzaffer eder nşallah, çok güzel işlemişsin yüreğimizde ki acıyı,özlemi,aşkı,şehadeti
az önce seslendirmesini dinledim,daha önce paylastiginiz bu siir yoruma kapaliydi,yazamadim... üstadim...kaleminden serbet gibi bir siir dökülmüs...Flistin dramini anlatirken,aslinda yaptiklariylada sorgulatmissiniz...bu kin niye...bu izdirap neyin hükmü... tebriklerim muhtesem yorumunla bu güzel siire... var olasin... saygilarimla...
yigitce2007 tarafından 11/12/2009 12:14:37 AM zamanında düzenlenmiştir.
Ebabiller de gelmedi…
Ebrehe’nin dişleri değiyor.
Mescid-i Aksa’ya
Kanatlarından kan damlıyor artık
Beyaz güvercinlerin.
İnsan hakları derler onca masumlar can veriyor zalimlerin kurşublarıyla zülümün pençesindeler..Ama seyirciler nedense.Kalplerinin yerlerinde taş mı taşıyorlar bilmiyorum..Anlamlıydı şiiriniz yorumda güzel olmuş..Kutlarım dua ile..