(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Asuman şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Asuman şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
harika şiirinize yüreğimden sevgiler saygılar.., ağlattınız beni ..çünkü ben yetim ve öksüzüm içimi acıttı şiiriniz..yüreğinizi kutluyorum..kaleminiz var olsun esen kalın
GÜLESEN SANCAR tarafından 9/16/2011 4:37:45 PM zamanında düzenlenmiştir.
..Şiirlerinizle tanışmak ne güzel..serbest şiirlerde kelime armonisinden ziyade böyle derin bir anlatımın olması ve duygu yoğunluğu etkilemiştir beni..çok etkileyici bir anlatımınız var....tebrikler kardeşim...
Annem kadar yalnızım şimdi Ve hiç olmadığım kadar yorgun Biliyor musun? Hiç sevmedi babam beni Sür gömleğini yüzüme asuman Unutmam gerek.
Kime ne ettim bilmem Ben anlatamıyorum beni. Şahdamarıma kızmam gerek İniltimden korkuyorum Dümeni kırık, limana hasret bir gemiyim.
Dur! Allah aşkına Burama dokunma asuman…
Ertelenmiş küflü bir muştu iniyor Yüreğime değmeden Kaç kez kullanılmış bilmiyorum Şimdi ağlarsam üzülme Sen yine ört üstümü Ben iyiyim asuman ********************* Çok hüzünlü hüzün yüklü çok içli bir şiir dinledim Yüreğiniz herdaim mutlu olsun. hayatta herkese sevgi dolu yaşam diliyorum .Selamlar Saygılar...
Çıkar ceketini asuman Ört üstüme Üşüyorum biraz nefesin gelsin Titreyip sayıklarsam Alışkınım korkma. Okşa saçlarımı geçer.
Yetim bir çocuğum ben Yanakları kirli Harçlığı umut Dişimden tırnağımdan artırdığım Üç günüm var Üçü de Yakup’un gözleri… .............................. GÜZEL BİR ÇALIŞMA ŞAİR KARDEŞİMİ KURLUYORUM BAŞARILARINIZ DAİM OLSUN ŞİİR TADINDA BİR YAŞAM DİLEĞİMLE....
Çıkar ceketini asuman Ört üstüme Üşüyorum biraz nefesin gelsin Titreyip sayıklarsam Alışkınım korkma. Okşa saçlarımı geçer.
Yetim bir çocuğum ben Yanakları kirli Harçlığı umut Dişimden tırnağımdan artırdığım Üç günüm var Üçü de Yakup’un gözleri…
Annem kadar yalnızım şimdi Ve hiç olmadığım kadar yorgun Biliyor musun? Hiç sevmedi babam beni Sür gömleğini yüzüme asuman Unutmam gerek.
Kime ne ettim bilmem Ben anlatamıyorum beni. Şahdamarıma kızmam gerek İniltimden korkuyorum Dümeni kırık, limana hasret bir gemiyim.
Dur! Allah aşkına Burama dokunma asuman…
Ertelenmiş küflü bir muştu iniyor Yüreğime değmeden Kaç kez kullanılmış bilmiyorum Şimdi ağlarsam üzülme Sen yine ört üstümü Ben iyiyim asuman.
Değerli Mustafa Doğan Kardeşim Yine Oldukca Anlamlı Ve Duygu Yüklü Bir Şiirinizi Daha Okudum Vede O Güzel sesinizden Şahane Bir Yorumunuzu Daha Dinledim Sizi kutluyor Ve Can-ı Gönülden Alkışlıyorum Sevgi Ve Selamlarımla Kardeşim Selametle Kalın.
Şiir ve yorum , yorumdaki şiir sesi ne kadar da uyumlu. Tebrikler Mustafa Bey.Duygu ve hüzün yüklü şiirini yazan yüreği ve kalemi canı gönülden kutlarım.Doğanşehir!den selam ve sevgiler.
tebrikler cok guzel bir eser ortaya cikmis bir o kadarda guzel seslendirmissiniz umarim ve dilerim yukunuzu bosaltacaginiz limana bir an once varmaniz yurekten tsk saygilar
Hüzündü satır satır.Sabır ve teselli çabasıydı dost yürekten istenenler.Muhteşem bir şiir ve beraberinde güzel bir yorum.Kutluyorum yürek dizelerinizi.Saygılarımla efendim.
biraz demlensin bu şiir demiştin hemşehrim. demek dayanamadın astın sayfaya. yine çok güzel imgeler yakalamışsın kutlarım. yüreğin dert görmesin gardaş...
SORM AAGAM DEMİMİ ALAMSINI BEKLEYEMDİM .. )) BİRAZ OLGUNLAŞINCA PİŞTİ SANIYORUZ.. KEŞKE AZ DAHA BEKLESEYDİM .. SELNDİRİNCE .. ÖYLE BİR OKUYAYIM DEDİM .. )))) SONRA NE OLDU GİRDİ KANIMA .. HAL BU HAL.. TAMDA DEMLEMYİ ÖGRENMİŞKEN.. AMA BU ŞİİRİ YENİDEN OKUYACAGIM . İNŞŞALAH.
Ertelenmiş küflü bir muştu iniyor Yüreğime değmeden Kaç kez kullanılmış bilmiyorum Şimdi ağlarsam üzülme Sen yine ört üstümü Ben iyiyim asuman.
bu yüreğe ne söylenirki bir an tüylerim diken diken oldu şiir tadında çook güzeldi mükemmemli yazan kalemin hep var olsun duyarlı yüreği kocaman alkışlıyorum sevgi ve saygılarımla
"Yetim bir çocuğum ben Yanakları kirli Harçlığı umut Dişimden tırnağımdan artırdığım Üç günüm var Üçü de Yakup’un gözleri… "...bu kısım koca bir şiir........... deryasında kaybolunur....
şiir baştan sona duru bir anlatımın doruğunda süsleme kaygısı duyulmadan, içeriği, kelimelerin ahengi ile müthiş bir vuruş ki şiir işte şiir dedirtiyor....
Tebrik ederim Mustafa bey, okuyuşunuzla şahlanmış..........
GÜLESEN SANCAR tarafından 9/16/2011 4:37:45 PM zamanında düzenlenmiştir.