Okuduğunuz şiir 7.11.2009 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Düşün ki...
düşün ki! boşalan gözyaşlarım kendi kendine bir deniz oluştururken şimdi attığım her adım kendine ağır ve gittiğine pişman kırptığım her göz aralığı bir öncekinden yaşlı ve yorgun dökülen saçımın her teli kendine küskün ve yetim kağıtların boş kalma halini bilirdim de içimde bomboş yüzebileceğim ihtimalini hiç düşünmezdim bir de kuyumu kazan karanlığın alnından öpeceğini dudaklarımın
düşün ki! şu kalemi tutmaktan bile ızdıraplı ellerim şimdi kurşuna dizilir tüm parmaklarım sadık ve sebatkãr görünmeye çalışsalar da dökülen tüm kanlarda hepsi suç ortağı değil miydi? ondandır kırmızıya bulanmış olmaları harflerin ondandır dağınıklığı bu cümlelerin bırakın kendi haline dağıldığı kadar dağılsın! üstünü başını örtmeyin hiçbirinin!
düşün ki! çukura düşmüş insanlar sürüsü üstüme doğru yürürken yetmeyen gücümün çaresizliğine hep müebbet giyiyorum kaç vakit daha beni boğmaya çalışacak kopan çığlıklar ve kaç vakit yalnızlığına terk edilecek mavi umutlar yarınlara göbek bağımla sıkı sıkıya tutunmaya çalışırken dünlerin de bugünlerin yarınları olduğunu hatırlıyorum
düşün ki! uçurumun kenarındayım inatçı ayaklarıma geri çekilmeyi hükmederken aklım ısrarla ağrısız ve sancısız ölümlere intihar planları kurmaktayım hani kapatırsam gözlerimi kıyametim kopacak o kesin ve Azrail’le can pazarlığına oturacağım belki ben iyi rolümü oynayacağım günahsız, saf ve temiz ona da kötü rol düşecek acımasız ve zalim
düşün ki! bir yanım dünden razı arkadaş gibi kol kola çıkar belki ya da savaşa gider gibi çelikten zırhlarını kuşanır üstüm kazanmanın hırsı gözlerimi karartmasıyla elindeki kozları kullanmaya yeltenir ihtiras
eyy! öfkesini kaşlarının ortasında yolcu taşıyan sevgili! beyaza nazır yüreğimi yatırdım avuçlarında ayaza kesmiş bakışlarını ha bire yağdır dur üzerlerine merak etme hiç ardından kalacak enkazlara düşün ki nasıl olsa mutluyum bu son yolculukta!
Meral Gül
...şiiri güne düşüren değerli seçki kurulu üyelerine ve yorumlarını esirgemeyen şiir yürekli Dostlara;
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Düşün ki... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Düşün ki... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
eyy! öfkesini kaşlarının ortasında yolcu taşıyan sevgili beyaza hasret gözlerimi yatırdım avuçlarında buzdan soğuk nefretini ha bire yağdır dur üzerlerine merak etme hiç ardından kalacak enkazlara ben nasıl olsa mutluyum bu son yolculukta!
sevgili yaralım çok çok güzel inci gibi okunası dizelerdi böyle güzel şairlerin şiirlerini okumak onları keşfetmek çok güzel sevgiyle kal şiir hakettiği yerde
OOO Nasıl kaçırmışım ben bu şiiri Gözümün içine sokmuşlar oysa ki Nasılda sarıp sarmaladı İyi ki de geldim bu sayfaya. Saygımla dost.. geç kalmışlığın mahcubiyetiyle kaçtım ben saygımla
düşün ki! boşalan gözyaşlarım kendi kendine bir deniz oluştururken şimdi attığım her adım kendine ağır ve gittiğine pişman kırptığım her göz aralığı bir öncekinden yaşlı ve yorgun dökülen saçımın her teli kendine küskün ve yetim kağıtların boş kalma halini bilirdim de içimde bomboş yüzebileceğim ihtimalini hiç düşünmezdim bir de kuyumu kazan karanlığın alnından öpeceğini dudaklarımın
düşün ki! şu kalemi tutmaktan bile şikayetçi ellerim şimdi kurşuna dizilecek tek tek tüm parmaklarım ne kadar sadık görünmeye çalışsalarda dökülen tüm kanlarda hepsi suç ortağı değil miydi? ondandır kırmızıya bulanmış olmaları harflerin ondandır dağınıklığı bu cümlelerin bırakın kendi haline dağıldığı kadar dağılsın! üstünü başını örtmeyin hiçbirinin!
Merhabalar sevgili Meral hanım... Şiir diliniz bendini aşmış, öyle güzel çağlamış ki beğenilerimi ifade edemiyorum. şiir hak ettiği yere son derece yakışmış....
"yarınlara göbek bağı ile bağlı olmak" ah ne doğru... bir gün kopacağını bile bile...
nefisti uzun lafın kısası, tebrik edip sevgiler yolluyorum....
eyy! öfkesini kaşlarının ortasında yolcu taşıyan sevgili beyaza hasret gözlerimi yatırdım avuçlarında buz kesmiş nefretini ha bire yağdır dur üzerlerine merak etme hiç ardından kalacak enkazlara düşün ki nasıl olsa mutluyum bu son yolculukta... tebrikler şiir hak ettigi yerde çok güzeldi saygılar
mükemmell.. şiir zaten beni bitirdi bide ''deliysedat'' ın karşılık şiirini okuyunca ürperdim içten içe.. Tebrik ediyorum.. 3-5 kez daha okuyacağım sanırım bu şiiri..
eyy! öfkesini kaşlarının ortasında yolcu taşıyan sevgili beyaza hasret gözlerimi yatırdım avuçlarında buz kesmiş nefretini ha bire yağdır dur üzerlerine merak etme hiç ardından kalacak enkazlara düşün ki nasıl olsa mutluyum bu son yolculukta!
İnanılmaz bir meydan okuyuş! Yüksek özgüvenin, kendisiyle yüzleşebilirliğin kaleme yansıyan dingin erinci ...Derin bir mantık ve duygu örgüsü, akıcı, yalın ve özgün bir kurguyla anlam kazanmış dizeler...Etkilenmemek olası değil! Sevgili Meral Gül, şiirin gelecekteki aydınlık yüzü; güçlü kaleminizi kutluyor, üreten yüreğinizden dostça öperek başarılarınızın devamını diliyorum.
eyy! öfkesini kaşlarının ortasında yolcu taşıyan sevgili beyaza hasret gözlerimi yatırdım avuçlarında buz kesmiş nefretini ha bire yağdır dur üzerlerine merak etme hiç ardından kalacak enkazlara ben nasıl olsa mutluyum bu son yolculukta!
Bazen dilimizin ucuna gelir tüm kelimler de kâğıda dökemeyiz,belki de yüzleşmek istemediğimizden erteleriz her sözü,boğarız sessiz çığlıklarımızda ve sizin şiiriniz dilim oldu...dilim dilim şimdi yüreğim.
eyy! öfkesini kaşlarının ortasında yolcu taşıyan sevgili beyaza hasret gözlerimi yatırdım avuçlarında buz kesmiş nefretini ha bire yağdır dur üzerlerine merak etme hiç ardından kalacak enkazlara ben nasıl olsa mutluyum bu son yolculukta! ÇOK GÜZEL DİZELERDİ SEÇKİYİ HAKETMİŞ TEBRİKLER . SAYGILAR SELAMLAR.
düşün ki! şu kalemi tutmaktan bile şikayetçi ellerim şimdi kurşuna dizilecek tek tek tüm parmaklarım ne kadar sadık görünmeye çalışsalarda dökülen tüm kanlarda hepsi suç ortağı değil miydi? ondandır kırmızıya bulanmış olmaları harflerin ondandır dağınıklığı bu cümlelerin bırakın kendi haline dağıldığı kadar dağılsın! üstünü başını örtmeyin hiçbirinin! ........................ kelimeler boş kalır başarın gururumuz canım kardeşim sevgiyle selamlıyorum
Günün şiiri hak eden almış gerçek anlamda hemde. ,Öyle güzel bezenmiş ki dizeler alkışlarım,nice şirrlerinizi okumak dileği ve taktirlerimle ayrılıyorum.saygılar.
Yüreğinin sesi çığlık olup dizelere düşmüş acı ve hüzün düşmüş şiirine kutlarım bitanem, günün şiirini ve böceği hakıyla almış kalemin daim ve keskin olsun, umut ve şiirle kal...
eyy! öfkesini kaşlarının ortasında yolcu taşıyan sevgili beyaza hasret gözlerimi yatırdım avuçlarında buzdan soğuk nefretini ha bire yağdır dur üzerlerine merak etme hiç ardından kalacak enkazlara ben nasıl olsa mutluyum bu son yolculukta!
büyük begeni ile okudum aldığım satırları...ben nasıl olsa mutluyum bu son yolculukda....final harikaydı...
Yorgun olan yürek, sevdalı dizelere merhem olmuş, yazdıkça ferahlatıyor ruhunu...hani bu hüzünde olmasa ya, olmasa bu yanlızlık, bu sitem, bu bitmez bilmez öfkeler....Hadi birazda tebessüm edelim hep hüzün sarmasın gri bulutları, mutluluk olsun tablomuzda, sevgi olsun satırlarımızda...
Yürekten kutladım canım ve kocaman öptüm...sevgilerimle....