vefasız düşlerin yağ gibi üste çıkan yalancı nankör sanrıların sayesinde bedbinleşirken kendimden uzaklaşıyordum geldin
derdin zamanla umutsuzluğun siyah çarşafına kapladığıydı bedenim SEN muradın has rengi yeşil sarmaşık umulmayan yerden fışkırıp boy verişinle bir kat daha sabır giyindim sarıp sarmaladın
bakışları mezara çakılıydı gözlerimin SEN karanlığıma siracûn nur’u işaret edip düzen bildiren yoluma ders çizen oldun kaybolmuşluğum ise sırtlayıp getirdiğin cesaretle koşmayı öğrendi
...
huzurun duldası yüreğini siper edenim senden sonrasında ne yerli yersiz esen rüzgârlara küfrediyor ne de açılıp kapanan kapıların gıcırtılarını umursuyorum
yüreğim ömrüne avuç avuç dualar taşıyıp pûşide surlar inşa eder kaşını indireceklere çıkarları için peşine takılacaklara kalkan olsun aşk gelip kurulduğu anda firkat düşünceleri gönül bağının testisini kırmasın sınanmasın kuraklıkla katre-i hasret süzülmesin gözlerinden diye
...
-hayat karanlığıma şems-üş şümûs dediğim-
bak yine oldu titriyor kalemim varlığının hazzını anlatacak harfleri toparlarken dilek kelimelerimin sıralamalarında virgülleri şaşırtıyor ürküyorum ya maazallah kekemeleşip nokta koyarsa
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İkra şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İkra şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sıra bende olsa gerek... günlerdir okuyorum 'İKRA' nı başım üstüne alarak ve günlerdir tıkanıyorum... OKUdum can ablam... bana yazılanı okudum... okudum da adını tekrar ömrüme dokudum... ...
ne yazacağımı aslında bilemiyorum.. Bir şair büyüğüm bir şey demişti hayırlı bir zamanda; 'sana ithafen yap(z)ılana karşılık onun daha güzelini yap(z)maya çalışırsan bu enaniyet göstergesidir'... şimdi düşünüyorum,ben senin kelamının ötesine geçemem ki... senin o koca yüreğinin zerresine yüreğim değmez ki... ... yeşil sarmaşığın var ya, seninle boy verdi de uzadı... aslında sarmaşığın tutunacak dalıydı sendeki sevgi...
ah can ablam canım ablam yeri geldi mi annem yeri geldi mi kardeşim dostum ... kısacası çok şeyim... her kelimende takılı gözlerim ama tıkalı dillerim... ömrüme yazılan kalbime kazınan en güzel Ebrum.. İKRA dedin okudum... kalbime okudum beynime okudum ruhuma okudum ömrüme okudum...
şimdi dualarda dilim... her zamankinden daha fazla... o güzel mekana gittiğinde duandan eksik etme bu aciz kardeşini de olur mu... çünkü o da ara vermek zorunda... titremen ona geçti 3 gündür... .... ... .. .
nasıl değişik bir şiir olmuş anlatamam kalemim aciz kalır...
"aşk gelip kurulduğu anda firkat düşünceleri gönül bağının testisini kırmasın sınanmasın kuraklıkla katre-i hasret"
bu aşk nasıl bir şey, okuduğum tüm şiirlerde çok daha başka bir yönü çıkıyor karşıma gözüm, şu anlattığın hani cana can katan cinsten bir de ben alayım.......
ömrüne bereket şiir hatun........ sevgilerim çağlak çağlak.......
Şiiri okuyunca bu da değil adını görünce hemen aklıma bir sûre geldi. Ki ilk ayetlere düştü yüreğim inan titreyerek okudum devamını ki huzur duası vardı gözlerimde.
Sonra oldukça sorguladım şiiri ve de doğduğunu düşündüğüm yeri. Ve susmak gerekiyor diye düşünüyorum bu şiirde.
Ama çok mutlu olduğumu belirtmek istiyorum ki korktuğum için yorumu uzatmayacağım. Ağlarım çünkü.. Şiirde kelamın en hasını yol bilip öyle konuşmak ciddi anlamda emek ister ve de emekle konuşan yürek. Bunu da hakkıyla görüyorum burada..
Aklında tutamayacağın kadar dualar gönderiyorum kalemine ve de yüreğine...
günlerdir okuyorum 'İKRA' nı başım üstüne alarak
ve günlerdir tıkanıyorum...
OKUdum can ablam...
bana yazılanı okudum...
okudum da adını tekrar ömrüme dokudum...
...
ne yazacağımı aslında bilemiyorum..
Bir şair büyüğüm bir şey demişti hayırlı bir zamanda;
'sana ithafen yap(z)ılana karşılık onun daha güzelini yap(z)maya çalışırsan bu enaniyet göstergesidir'...
şimdi düşünüyorum,ben senin kelamının ötesine geçemem ki...
senin o koca yüreğinin zerresine yüreğim değmez ki...
...
yeşil sarmaşığın var ya, seninle boy verdi de uzadı...
aslında sarmaşığın tutunacak dalıydı sendeki sevgi...
ah can ablam canım ablam yeri geldi mi annem
yeri geldi mi kardeşim dostum ... kısacası çok şeyim...
her kelimende takılı gözlerim
ama tıkalı dillerim...
ömrüme yazılan
kalbime kazınan en güzel Ebrum..
İKRA dedin okudum...
kalbime okudum
beynime okudum
ruhuma okudum
ömrüme okudum...
şimdi dualarda dilim...
her zamankinden daha fazla...
o güzel mekana gittiğinde duandan eksik etme bu aciz kardeşini de olur mu...
çünkü o da ara vermek zorunda...
titremen ona geçti 3 gündür...
....
...
..
.