Her detli içki içseydi, Her sevgi karşılık bulsaydı, Her yazan şair olsaydı, Her hayata küsen canına kıysaydı, Ne; Sarhoşun farkı, Ne; Şarkıların anlamı, Ne; şairin adı, Ne de; Ölümün korkusu olurdu...
Evet, O zaman bunlar olmazdı. Olmazdı ama, Bunlar olmayınca da, Hayat anlam bulmazdı...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hayat Anlam Bulmazdı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hayat Anlam Bulmazdı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her detli içki içseydi, Her sevgi karşılık bulsaydı, Her yazan şair olsaydı, Her hayata küsen canına kıysaydı, Ne; Sarhoşun farkı, Ne; Şarkıların anlamı, Ne; şairin adı, Ne de; Ölümün korkusu olurdu...
evet öyle olsaydı ...ne iyi bilinirdi ne de kötü..çok güzel bir şiir yüreğinize sağlık sevgilerimle...
Her sevgi karşılık bulsaydı,
Her yazan şair olsaydı,
Her hayata küsen canına kıysaydı,
Ne;
Sarhoşun farkı,
Ne;
Şarkıların anlamı,
Ne;
şairin adı,
Ne de;
Ölümün korkusu olurdu...
evet öyle olsaydı ...ne iyi bilinirdi ne de kötü..çok güzel bir şiir yüreğinize sağlık sevgilerimle...