sana sen olmak varken karanlığa esirim burada elim kolum bağlı seni izlerim dilim tutulsa da sussam parmaklarım kopsa da yazamasam ama gözlerimi ne yapacaksın peki ? onları nasıl susturacaksın kalbimi nasıl dindireceksin sana sen oldum ben yüreğimin en derininde en gözeliydin anlatamzdı seni kelimeler melekler kıskanıdırdı belkide güzelliğini ama sen verdiğim değeri hiçe sayıp kendin kaybettin hadi şimdik yolun açık olsun bende sana verecek sen kalmadı ....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sana Sen Oldum... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sana Sen Oldum... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gidiyorum şimdilik hoşçakal elvedalar yakışmaz ki bu yüreğe gidiyorum şimdilik hoşçakal bilirim ki geri döneceksin sen bensiz edemezsinki ama eski ben ben olurmuyum bilmem....
sana sen oldum ben yüreğimin en derininde en gözeliydin anlatamzdı seni kelimeler melekler kıskanıdırdı belkide güzelliğini ama Ama!!! Bu amalar olmasaydı keşke... Dedirtmeseydi kümse... Kaleminizew sağlık... sevgilerimle..
elvedalar yakışmaz ki bu yüreğe
gidiyorum şimdilik hoşçakal
bilirim ki geri döneceksin
sen bensiz edemezsinki
ama eski ben ben olurmuyum bilmem....