Bir ufak haykırıştı her şey gözlerimde Sen duymuyordun ben ise sana bakıyordum Kelimelere yükledim gözlerimdekileri sana sundum Biraz geç oldu tüm korkularımdan sıyrılmam Çözüldü dilim, anlattı sana her şeyi bekledi Belki sana hep çok büyük gelene kelimelerim Aslında ne kadarda küçüktür… Onlara yüklediğimiz anlamlar büyütür onları Benim seni gözlerimde büyüttüğüm gibi Susmalıydım belki biraz daha İnceden inceden işlemeliydim sana kendimi Yapamadım içimde ki sana yenik düştüm… Aslında kelimelerim o kadar büyük değildi ne dersin.. Şimdi kalkanlara büründüm korkularımla savaşıyorum Kaybetmek korkularım bazen ağır yaralar alsam da pes etmiyorum Çünkü kazanan seni alacak…. Ama benim seni bırakmaya hiç niyetim yok…
Köşe başında önce kendimle ve geçmişimle savaşırken Birde baktım seni kaybetmek korkusuyla savaşır oldum Tüm acılarımı unutursa da bu korku Daha savaş yeni başlıyorum sensiz bu günlerde…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Haykırış (Sen Savaşı) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Haykırış (Sen Savaşı) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
her an seni düşünür
her an seni yaşarım
seni sevmekten değil
kaybetmekten korkarım...
der bir sanat müziği eserinde ne güzel der...
kalemin daim olsun ...